Thursday, December 17, 2015

olen tagasi: foamroll toning

Viimasel ajal on muutunud sagedaks küsimused stiilis kas Mannu enam trenni ei teegi. Teeb ikka!

Tõele au andes näitas eile hommikul MyF süsteem, et käisin trennis viimati 9 päeva tagasi. Sess ja stress võtsid minust neil aegadel võitu. Kõik aeg, mis möödus õppimisest eemal, istusin kui jahukott ja lihtsalt olin. Kuigi ma olen ise seda usku, et kui vaimu treenida, tuleks seda teha käsikäes füüsilise treeninguga, aga seekord läks nii. Kool sai selleks aastaks eduka lõpu ning pärast paaripäevast kogumist olen nüüd tagasi treeningsaalis.

Eelviimast pumpi kava tegin lõpuks juba kolmel korral nädalas, mistõttu muutus see üsna tülgastavaks ja uue kavaga trenni polegi jõudnud. Eilegi otsustasin lisaks TRX-ile veelgi oma treeningkava laiendada ning külastasin foamroll toningu trenni. Viimati proovisin seda siis kui Postimaja MyF oli veel nii uus, et väljakuulutatud trenni alguseks olid vahurullid puudu.. :D Eile olid need olemas ja treening oli... väga teistsugune. Esiteks toimus see jõulumuusika saatel :D Ja päris palju tasakaaluharjutusi, kus kahe jalaga pidi rulli peal seisma ja näiteks niiviisi seal kükke tegema. Või planki. Või ühe kehapoole peal rullil lamama ja teise poolega harjutusi tegema.


foto: google.com

Trenni maiuspalaks oli muidugi treeningu lõpus olev lihaste "hooldus", kus sai rulliga terve keha lihased läbi muljutud. F-a-n-t-a-s-t-i-l-i-n-e! Lähen kindlasti veel :)



foto: google.com

Kaalunumbriga olen ikka maksimaalselt 65 juurde püsima jäänud, seega jäävat kadu vähemalt 15 kg :) whoop!

No comments:

Post a Comment