Wednesday, October 28, 2015

matk lummavas Lõuna-Eestis

Tere poisid ja tüdrukud!

Aeg möödab hämmastava kiirusega ja jälle on kaks nädalat viimasest postitusest möödunud. Vahepeal on nii palju juhtunud! Suurim uudis vast see, et sain esmakordselt tädiks :) Hästi uhke tunne on ja beebipoiss naeratas mulle juba viiepäevaselt :) :) :)
Seega olen tegelenud käsitööga:

Harutasin ühte sussi kolm korda üles, sest see ei jäänud piisavalt täiuslik, 
kräpp minu vennapojale ei sobi!

Trennis olen ka normaalselt möllanud, ükshommik jäi jõusaalist väheks, mistõttu pidin veel õhtul kella 20sesse pumpi end vedama. Sealt praktiliselt roomasin koju, sest jõusaalis olin hommikul ka ropult kätekõverdusi teinud ja pumpis nendega ka just tagasi ei hoita.

Nädalavahetuseks sõitsime Haanjasse. Ööbisime ilma elektri ja veeta Vällämäe RMK metsaonnis ning olgu öeldud, et öösel on ikka väga friiki ärgata ja silmi lahti tehes tõdeda, et kottpime on, no kohe mitte midagi ei näe. Ja meie välikäimlal polnud katust ning vihma koguaeg sadas..
Istusime küünlavalgel vaikuses ja mängisime toredaid kaardimänge. Mina teadsin seltskonnast täpselt ühte inimest, ülejäänud üheksa olid võõrad, aga kui toredad! Järgmisel päeval käisime mööda Piusa jõeäärt RMK matkarajal 15-kilomeetrisel matkal. Terve aja vihma sadas ning jalad said juba autost õue astudes märjaks, aga kõigi tuju oli sellest hoolimata ülev. Oh kui õnnelik ma olen, et selle plaaniga kaasa läksin ja mugavustsoonist välja astusin!





Saboteur

Vastseliina linnuse muuseum

Vastseliina linnuse üks jupike 



 
..ja vaade linnusese tornist :)


 enamik meie matkarajast oli kaetud libedate lehtedega, 
trepid olid eriti ohtlikud








Pühapäeval läksin seevastu jälle Laulasmaa SPAsse saunamaailma sooja sisse saama ning õue ujuma. Selline suurepärane nädal oli, nädal keha ja hinge jaoks. Motivatsiooni ammutamiseks, salvestamiseks :)

Eile hommikul olin jälle 6:40 algavas bodypumpis, seekord oli meid vaid kolm ning treener viskas kavasse vimpkasid sisse, näiteks kükiloo võttis mingist igivanast kavast, mida ma kordagi varem teinud polnud. Selline teguviis oli minu jaoks vägagi tervitatav, mul on suht oksendamiseni sellest praegusest kavast. Olen vist liiga aktiivne pumpija :|

Nautige pilte ja minge õue, see sügis on nii ilus. Ma ikka iga aasta üllatun :D


No comments:

Post a Comment