Wednesday, October 7, 2015

kui BP ja värskelt pressitud mahlad ühinevad

Taaskord ei jõudnud ma täna hommikul äratuskella tirinat ära oodata ja ärkasin teisipäeval juba enne poolt kuut, mistõttu sai võimalikuks säärane ülesvõte kell 6:35 otse treeningsaalist:



Seega jah, ma olen saanud end tagasi hommikusele pumpi-lainele ja olen selle üle ütlemata uhke. Pärast hommikust trenni on päev otsa nii hea olla, tõsijutt, proovige teiegi, kasvõi korra!

Viimases trennis oli üks külastaja, kes esiteks jäi 10 minutit trenni hiljaks ning ta ei lasknud end häirida sellest, et treener talle õigeid asendeid näidata proovis. Korduvalt. Küll ta tegi jõutõmbeid valesti, kükitamise asemel kummardas, õlatõmmet tegi valesti ja lendamist ka, põhimõtteliselt kõike, mida ma jälgida jõudsin. Mind ajavad kohutavalt pingesse sellised inimesed, kes ise ei oska ja õpetada ka ei lase. Eelviimasel korral oli vaja ühel slaavi tädil keset trenni stepipingi kõrgust regullima hakata ning see koheselt ka õigele kohale ära viia. Terve saal ootas ta järel.. Kammoon, hommikul, kui kõigil niigi kiire on! Treener ei jätnud seda ka muidugi kommenteerimata. .


Õhtuti olen lisaks veel spinnimas käinud. Siinkohal tahaksingi tervitada seda kodanikku, kes pehmendusega rattapüksid leiutas. Pükse hakkasin taaskord väärtustama siis kui need ühel päeval koju unustasin ja tavaliste treeningpükstega väntamas käisin. Oh seda õudust ja ebamugavust ning mitmeid ei-aitäh-ma-ei-soovi-istuda päevi. Spinnijad, kas te kõik käite rattapükstega trennis?
Üleüldse tunnen, et kui suurem olin, oli pehmem istuda isegi väljaspool spinnisaali. Ka tavaliste pükstega. Igal asjal oma head ja vead :)


Tööl oleme viimasel kahel nädal ajal igal hommikul värskelt pressitud mahla teinud ja päeva peale šokolaadi asemel kuivatatud home made õunu söönud. 

lemmik banaani-apelsini smuuti
banaan on mõnus püreene ning sobib imehästi vedela apelsinimahlaga


teine lemmik kiivi-ananassi värskelt pressitud mahl
veidi kare, sest mõlemad viljad happelised, aga siiski väga meeldis!

porgandi-kurgi-laimi mahl
värv kena, aga maitse mitte minu jaoks. aga vähemalt proovitud! :)*


šokolaadi asemel - ökomöko kuivatatud õunad


Kuna piltidega sattusin hoogu, lisan ka uue poelettidelt pärit lemmiku pildi: Leiburi nisujahuvaba tatraleib chia seemnetega, vau kui mõnus!



Endomondost saabus ahjusoe septembrikuine statistika, mis tõi naeru suule, ma arvan, et ma olen tubli:

Endosse tubased treeningud kirja ei lähe, mistõttu päriselt olen veel rohkemgi kaloreid põletanud, hurraaa! :)

Kaal jätkab jälle alanemise trende..

*Instagramis on igapäevane menüü üles laetud :P

7 comments:

  1. Palun saada mulle motivatsiooni, jõudu ja jaksu ka nii tubli olla! :(
    Seda pumpi pilti vaatasin klomp kurgus. Ma pole niiii ammu pumpi jõudnud. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saadaks kui saaks, usu mind! Mul hakkab jälle pumpist oksendamiseni saama, too much.

      Delete
  2. Oled küll tubli!
    Need ökomöko kuivatatud õunad on alati minu lapsepõlves olnud vanaema tehtud õunaliibud. Hea kraam.

    ReplyDelete
  3. Sellepärat mulle spinning ei meeldigi :D tagument jääb valusaks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..aga kui ilusad jalad sealt tuleks! :P

      Delete
  4. Heh, ma alati ka mõtlen, et kas kunagi läheb spinni tagumikukangus üle ka? :D keegi kunagi ei kurda selle üle, aga mul on alati pärast spinnis käimist järgmisel päeval ebameeldiv istuda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ma mingi vahe hästi palju spinnisin, siis lõpuks harjusin sellega ära. Mõnes saalis saab omale pehmemaid ja laiemaid sadulaid ka valida, meibi oli asi selles :D

      Delete