Thursday, October 15, 2015

6 päeva = 5x BP, spinn, TRX ja jooks

Eelmise nädala lõpus tabas mind enneolematu trennimotivatsioon, mistõttu sai laupäeva hommikul kolm trenni järjest tehtud. Pump, 45 minutit jooksu ning otsa intervall-spinn. Viimast juhendas Fjodor. Vauvauvau, ma ei mäletanudki, et ta nii hullu kütet annab. Ta pigistas minust välja viimasegi energia ja paha tuju osakesed. Kojuminek oli küll väga vaevaline, aga veidi hinge tõmmates oli päev mõnusalt tegus ja rõõmus! Pühapäeval tõmbasin hinge ja siis esmaspäevast algas jällegi normaalne kütmine..

Sel nädalal ei ole hoog raugenud ning kõik hommikud on alanud rühmatreeningutega. See teeb siis kolm korda pumpi ja eile proovisin vahelduseks TRX-i. Püha jumal kui raske see oli! Täna valutavad kõik kerelihased, ja isegi sangad valutavad!

*
*
*

Ühes pumpi tunnis jõudsin ma tõdemuseni, miks ma nii pikalt väljaastetega sõbraks ei saanud. Ma olin ju alati jalg jala ette astunud (mitte jalad veidi harkis nagu õige on) ning seetõttu vale tehnikaga nii ebamugav oligi. Nüüd olen saanud isegi kangi õlgadele võtta ja mitte selle all kustunud. Ka kükkide ja rinnalihaseid treenides olen koormusi tõstnud, ainult need käed on need, kus olen algusest peale samade raskustega treeninud, ei jaksa noh!


Mõni mõnus menüüpilt ka meie igahommikusest mahla-smuutihullusest:


värskelt pressitud arbuusi-pirni mahl

värskelt pressitud/püreestatud banaani-apelsini mahl


maasika-banaani-mustika-keefiri smuuti

banaani-mango-keefiri smuuti

 lihtne banaani-mandli-keefiri smuuti kaneeliga

šokolaadi asemel

Viimased 6 päeva võib kokku võtta nii: 5 pumpi, spinn, jooks ja TRX, not bad. Not bad at all! Olgugi, et ma olen oma elu parimas vormis, aga panen ikka edasi, tulge teiegi :)

*TRX pildid guuglist, muu minu tehtud.

1 comment:

  1. Wow supersportlik, lugedes seda postitust tekkis veel suurem soov uuesti spordiklubis treenida. Tuleks ometigi detsember juba kiiremini. :)

    ReplyDelete