Friday, August 28, 2015

elu kiireim jooks

Eile käisin üle kolme nädala jooksmas, Stamina raames. Selleks sõitsin kohale rattaga 7 kilomeetrit, jooksin kohapeal suts üle nelja ja tagasi sama teedpidi. Enne startimist rääkisin veel sõbraga, et ta tuleks õhtul Järvevana äärde tiirule ja riisuks mu vajadusel kokku, sest olin kindel, et koju tagasi ma rooman, ratas käekõrval või hoopis võsas.

Tihtilugu aga hindame oma võimeid vähemaks kui tegelikult suutelised oleme, ka seekord. Jooksin oma kogu elu jooksude parima aja - kiireima kilomeetri läbisin 4 minuti ja 35 sekundiga, keskmine 6:28. Tavapäraselt on keskmine 8+ minutit. Kui tavaliselt sörgin, mistõttu möödub rajal minust mitmeid inimesi, siis eile oli möödujaid vaid kaks, selline turbonaine :D Ma ei oska isegi kommenteerida, kust see jõud jalgu nii kiiresti liivarajal liigutamiseks tuli.

Ma ei ole kunagi jooksuarmastaja olnud ent Stamina etapid on minust pisikese pisiku külvanud. Selline mõnus saame-kokku-ja-lähme-teeme-midagi-koos-värk ning lisaks (põlvedele) mõnusad looduslikud rajad. Eile oli mul igas mõttes kohutavalt halb päev kuniks sain loodusesse, Ülemiste järve kaldale jooksma. Selles mõttes olen ikka veidi lillelaps küll, et piisab vaid mõnusast männimetsast, rohelusest ja natuke liigutamisest, et päev hoopis teistsuguse pöörde võtaks. Soovitan teilegi :)





PS! Ka täna hommikul selle asemel, et ilma üle kurta ja bussiga kontori ette sõita, otsisin välja kummikud ja vihmavarju ning tulin samamoodi jalgsi tööle nagu päikeselistel päevadelgi. Olgu veel öeldud, et varbad ja pealagi olid üsna ainsad kohad, mis kuivaks jäid :D


Leidke ikka võimalusi ja mitte vabandusi, onju! ;)

No comments:

Post a Comment