Wednesday, July 29, 2015

Brazil Butt Lift Workout

Kaalulangus on hästi tore asi, eriti kui see on peki arvelt. Aga kui märkamatult rinnakorv E-lt C-le üle läheb ja terve elu enda ning meeste poolt kiidetud tagumik justkui haihtunud on, on pikaks ajaks mõru maik suus. See avastus aitas mul eile hommikul kiire uue trenni broneeringu teha - Brazil Butt Lift, sest no kammoon, mingit moodi on tarvis oma naiselikkus taastada!



Soojenduse ajal küsisin endalt korduvalt, et miks ma siin olen ja kas ma võin nüüd ära minna? Ma ei ole üldjuhul allaandja, aga kui pea kuu aega rühmatrennis käinud pole ning otsustasin prauhti! nii raskesse trenni minna, siis..
Nagu öeldud, trenn oli raske - megapalju kükke ja väljaasteid, viimaseid pole ma vist elu jooksul ka nii palju teinud kui eilses trennis, tõsimeeli! Käpuli ja püsti seistes sirgete ja kõverate jalgade tõsted nii ette, taha kui ka kõrvale. Puusatõsted, jälle kükid, veelgi kiiremini, sumokükid, hoia-hoia-hoia, jalad-koos-kükid jnejne. Ühtäkki tegime kaks kiiret venitust ja siis kästi juba matid ära puhastada. Mulle jäi algul selgusetuks, kas pärast seda jätkub veel treening (äkki venitusosa püsti seistes vms) või lõppeski trenn nii äkki ja 10 minutit enne tunniplaanis nimetatud aega? Natuke kõpitsesin oma asjade juures ja kui esimesed julged saalist väljusid, sain aru, et lõpp oligi käes. Mõnes mõttes varem lõpetamine tervitatud, ma niikuinii ei jõudnud enam kõike lõpuni kaasa teha, aga kui ma juba tulin, siis tahaks kogu raha eest ju!

Kui trenni ajal oli juba pepu valus ning pärast trenni läksin koju vähemalt kaks korda aeglasema tempoga kui tavaliselt, siis arvake ära mis tunne mul täna on :D

Uueks nädalaks järgmine uus trennikogemus mind ootamas, olge valvel! :)
 

Kaal 63,6 kg. Ma olen alati rääkinud, et kaalunumber pole mingi määraja, aga kui see langeb, on ikka hea tunne küll :D

9 comments:

  1. Ma tahaks ka rinda väiksemaks saaada :D
    See pepsi trenn tundub päris korralik kütmine olevat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ära tahaaaa!
      Pepsu-trenni proovin uuel nädalal ilmselt veelkord, täna saab vaikselt juba istuda ja astuda ka ilma suurema valuta, jeee :D

      Delete
    2. Natuke väiksemaks ikka tahaks :D.
      Anna siis teada ka, kuidas oli trenn.

      Delete
  2. Loen ja naeran. Kujutan vaimusilmas ette, kuidas sa kõnnid peale seda trenni. Mõnsa.
    Tubli töö!
    P.S. tahaks ka juba 63 kilo kaaluda!!!! AArrrgghhhnnn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ma tahaks jällegi rindu/pepsi tagasi :'(

      Delete
    2. Mina igatsen ka kadunud rindu. Täitsa kahju neist. :/
      Õnneks tagumikuga veel annab natuke ilusamat vormi trenniga saavutada, kuid kadunud rasva toob vaid söömine tagasi ja siis läheb ülejäänud keha ka suureks. :D

      Delete
    3. Igavene vastik värk, et kõike head korraga ei saa, eks! :D
      Sellele pepu treenimisele rõhku panengi, ehk saab veel asja :D

      Delete
  3. Kus täpselt seda trenni võimalik teha on?

    ReplyDelete