Monday, June 15, 2015

vägagi pumpine nädalavahetus

Reedel käisin pärast tööd pumpis. Reede õhtuti on saalid mõnusalt tühjad ja ei pea muretsema sellepärast, et ma kellegi pingi ja peegli vahele just jääma peaksin nii, et ta enda soorituse peegelpilti jälgida ei saa. See on muideks tõsine probleem minu jaoks, et nii ei juhtuks, mis muidugi ei tähenda, et minu ette ei võiks keegi just siia oma kolaga parkida kui mul koht valitud ja jälgitud, et ma kedagi ei häiri.. ja siis peab ümber parkima end.

Eelmises postituses lootsin uut BP kava proovima minna, aga üllatus-üllatus, treeneril oli reedelgi sama jutt mis teisipäeval: "täna teeme viimast korda seda kava!" Päris tüütuks muutunud juba - andke mulle uuuus!

Pühapäeval sain täiesti personaalse pumbiskäigu osaliseks. Laura tahtis oma litsentsi filmimise jaoks kava meelde tuletada ning mulle kulus vaheldus sellest 93. kavast täiega ära. Ehk siis kui teie ilmselt alles ärkasite (kella 10 ajal), oli meil juba üks vägev trenn seljataga! Pidime koos ühe higise trenniselfie ka tegema, aga ju jäi. Meeleolu oli ülev ja seda niikuinii pildile püüda ei oleks saanud.

Täna pärast tööd teen veel ühe pumpi enne tarkusehamba eemaldamist ja enne kahenädalast trennipausi ning dai pohh kui täna 94. kava pole!!!
Sizzlerit vaatasin ka uuesti, vahva, et triitsepsi harjutust muudetud on, veidigi uut hingamist. Ja miks meie klubis nii ägedaid stepipinke pole kui videos?


Kas keegi minu lugejatest on juba 94. kava proovinud ja tahab tagasisidet anda? :)

Siia lõppu veel mõni meenutus suvisest nädalavahetusest:
 
minu juusteprobleem sai lahenduse








10 comments:

  1. http://kairiblogib.blogspot.com/2015/06/lesmills-bodypump-94.html

    ReplyDelete
  2. Kas enne juulit tohivad nad "näidata" uut? Tegelikult ega palju pole jaanud aga minu klubis alati ootavad kuni kuu korralikult kaes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myfitnessis esitleti kava juba üleeelmisel nädalal :D

      Delete
  3. Ma olin just autosse istunud, kui tuli meelde, et "pekki, pilt jäi tegemata" ja "no pic, no proof." Aga mina tänan, et tulid. Tõesti oli mõnus! :)

    Kiiret paranemist opist ja ma olen äraütlemata kurb, et sa filmimisel osaleda ei saa. Ja you know girl, sul on väääga hea tehnika. Saaks selle väljaaste ka korda, oleks super bueno!

    Kallid ja paid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jessikas, tänks komplimendi eest veelkord :)

      Eks kohtume juba siis trennis kui Sa litsenseeritud treener oled ;)

      Delete
  4. Mulle suht meeldib, ei olegi nii raske nagu alati, kui kava välja vahetatakse. Õla lugu muidugi on nii pikk, et lõppu ei näe, tüütu, väga tüütu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. omg, mul oli selle 93. juures juba õlasurm!

      Delete
  5. Kiidan sonksi ja postitust lugedes tekkis rühmatrennide järgi igatsus. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)
      Igatsen isegi, nüüd selle kuradima hamba eemaldamise tõttu ei saa pikalt minna. Ja vihm ei soosi ka õues mürgeldamist :(

      Delete
  6. Väga ilusad juuksed, kallid sulle kallis Mann :)

    ReplyDelete