Saturday, June 6, 2015

Stamina häbipost / sess on läbi!

On laupäeva pärastlõuna. Saabusin mõni hetk tagasi koolist, seljataha jäi viimane eksam sel semestril. Kiirustasin koju, et siin mitte midagi teha, aga tuba oli sessi ajal niivõrd sassi aetud, kõikjal õppematerjalid laokil, lahtiste akendega olemisest on kõik kohad paksu tolmukihi all. Alles nüüd on mul aega koristada, kooli asjad kokku pakkida, ise süüa teha ja olla, ehk raamatutki lugeda. Ja veelkord: lihtsalt olla.

Teel koolist koju nägin üht vana tuttavat, kes mind ära ei tundnud ja esimese asjana küsis, kas ma trennisõltuvuses, et tema muud endomondos ei näegi kui ainult minu trenne. Ta ei ole üldse esimene, kes mind a) ära ei tunne ja b) minu treeningplaani pärast muretseb. Ühtmoodi on äge, et paljud mind ära ei tunne, järelikult on silmnähtav muutus ka teistele näha, teisest küljest on päris kahju, et mõni ei tunne ka siis mind ära kui ma teretan. Ka selline juhus oli täna.

Ja, ja, ja.. ma juba igatsen kooli, tõsiselt! Ma läksin ju sinna, sest tundsin paigalseisu, tundsin, et kui midagi ette ei võta, saabub taandareng. Ma janunen uute teadmiste järele. Nüüd on kolm kuud tarvis puhata, mismõttes ma ei ärka hommikul varem, et enne eksamit üks jooksuring teha või mismõttes ma ei kiirusta töölt koju, et koolitööd ära teha? Appikene, kas mul on tõesti nii palju aega, et saan ka laiselda, uusi sarju vaatama hakata, veel rohkem liikuda, maal käia, grillida ja olla, lihtsalt eksisteerida?

Selle nädala trennidest: käisin Staminal jalgrattaga, see oli see mega tuuline ilm, aga kuna rattaga olin sel päeval tööle läinud, siis polnud ka pääsu sellega tagasi minna. Suur jooksusoov sundis mind väntama, vastu tuult, raske oli, ütlen lausa, et tegemist oli topelttrenniga :D
Staminal on hästi popp ka sõbra kiip jala ümber panna kui viimane ei viitsi end kohale ilmutada - saab ju nii oma võistkondlikud punktid vähemalt kätte, sportimine enda pärast on ilmselt teisejärguline. Sel nädalal oli neid kahe kiibiga tüüpe nii palju, et mina oma ühe kiibiga tundsin end kui autsaider. Tegelikult päris ebaaus võistlus niiviisi.
Stamina etapp Pae pargis

Olgugi, et reedel algas eksam alles kell 15, ärkasin ikkagi pool 7 üles ja tegin ühe 5-kilomeetrise jooksu. Sport on parim vaheldus mõttetööle, pärast trenni kinnistub kõik hoopistükis paremini! 

Nüüd kui kool on läbi, kavatsen paar päeva lebotada, end välja magada, laiselda ja siis tagasi trennilainele. Ise olen küll äksi täis, mis kõik saama hakkab ;)

Kleidi kandmise päeval tegin ühe selfie ka, ise jäin täitsa rahule :)

 Eksamiks õppimine in progress :)

2 comments:

  1. Kõigepealt, niii ilus kleidikene ja sa oled üks särav päike üldse:)
    Tubli oled!!! Sa tegid trenni, eksamid, töö, toitumine ja kõik muu ka. Saab küll eks;)
    Mina olen terve see nädal lihtsalt olnud, ma olen toitunud üsna kava järgi aga ei jälginud kellaaegu, koguseid jne. Ma ei teinud see nädal trenni. Sest mul oli mingi läbipõlemis tunne juba vaikselt. Vaimselt olin ma juba päris hulluke. Võtsin korra aja maha, olin lihtsalt omaette, chillisin ja magasin hästi hästi palju. Kiired ja rasked ajad on nüüd seljataga ja niiiiii mõnus tunne on see, et on nii palju vaba aega. Ja nüüd välja puhanuna hakkan ma seda täiega nautima. Saan täielikult oma trennidele ja toitumisele pühenduda ja lisaks suve nautimine ka;) Ja olen ka äksi täis, et ei tea mis kõik saab:D
    Puhka välja end ja naudi suve!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh ilusate sõnade eest! :)

      Tead treenimise juures on sellised lebo-ajad ka vajalikud, teistmoodi ei saagi. Tõsimeelsemad sportlased räägivad, et iga paari kuu tagant peaks vähemalt nädalase puhkuse kehale andma :)

      Palun veendu, et selle toitumise jälgimise ja pean-trenni-tegema-suhtumisega hinge haigeks ei tee. Sa ei pea midagi, sa teed, sest see annab hea enesetunde ja tagatipuks vormib keha ka. Sa ei pea seda tegema, sa tahad seda teha. Ja mõni päev kui ei taha, siis ei teegi. Simple. ;)

      Delete