Monday, June 8, 2015

kuhu kadusid kolm kilo?

Ma ise olen seda meelt, et kaal on vaid number, aga kui see number algaks kuuega, oleks ülimalt lahe. Kui ei alga, pole ka hullu, mu keha meeldib mulle, aga ikkagi! Psühholoogiline värk vist. Kuna mul kodus kaalu pole ning viimati käisin myfitis mitu nädalat tagasi, siis sain pühapäeval pea kuu aja järel (hirmuga) kaalule astuda ning olin kindel, et olen tagasi seitsmete klubis. Pole intensiivseid trenne teinud ja suhu on ka kõiksugu kraami sattunud (ajan selle põhiliselt sessi süüks). Kui kaalult number 67,5 vastu vaatas, tahtsin rõõmust Viru keskuse katusele hüpata. Tegelikult ka, ma ei uskunud oma silmi. Viimati nägin nii väikest kaalunumbrit pea 10 aastat tagasi ning kui seda vastu suve näha, on topeltrõõm! Tundub, et jutt sellest kui hästi mõjub kõndimine pekihävitamisele, peab paika.

Kogu trenn möödus seetõttu äärmise õnnelikkuse tähe all. Tegin ülakeha päeva, sest jalgsi-rattaga-joostes liikudes treenin vaid alakeha. Seega õlad, rind, selg, biitseps, triitseps, kõht. Trennis kõhulihaseid treenides paistis päike mu jalgadele, appikene kui hea tunne see on, peaaegu üks parimatest trennimaailmas. Pidin kiirelt ühe endliga selle suurepärase hetke jäädvustama ning jäin ühele kutile vahele. Noh teate isegi kui teed istessetõuse ja siis võtad telefoni kätte ja teed pilti nii, et kõht ja kogu vaade peale jääks. Igaljuhul oli mul väga piinlik, et nii vahele jäin. Kutt vaatas kindlasti, et ma mingi mõttetu ajudeta tsikk, kes klubis vaid pildistamas käib, et pärast feimi koguda ja tsekkinni teha.
Igaljuhul siin see on:

Ja pärast venitades sain oma lemmiktossu päikesevalguses pildile (mul õues treenimiseks teised jalanõud :))





Pärast trenni läksime sõbrannaga tema sünnipäeva pidama. Tuul meid ei heidutanud, Harju mäele sättisime oma laagri üles ja hakkasime aga piknikku pidama. Shampat võtsime ka, aga üle paari lonksu seda alla ei suutnud kallata. Selle alkoholiga on mul endiselt imelik suhe. Ka ei maitsenud kohvik Lyoni šokolaadi-napoleon mulle. Peab õnnelik olema! :)

ja kui kedagi häirib mu juuksevärv või pigem 
nende värvitu olemine, siis palun andke 
soovitusi, mida nendega ette võtta.
olen nii hädas :(

15 comments:

  1. Palju õnne! Ma usun, et stressivabavam mõtteviis ka viib kergemalt kilosid. Enda peal tõestatud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :) Olen minagi sama meelt, et unusta kaal ja kõik loksub iseenesest paika. Selle posituse kirjutasingi pigem selleks, et kõik need, kellele sama nõu andnud olen, näeksid, et tõesti see asi nii käib :) Ohkuivahva!

      Delete
  2. kle, norms, et kaal niisama langeb ju :)

    juuksed.. no sa oled ikka blond ja võiksid blondiks jääda :)

    ReplyDelete
  3. Super! Jalutamine teeb tõesti imesid. Juuksed äkki blondiks ja päike teeb veelgi heledamaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma üle kümne aasta blond olnud, võib-olla läheb nüüd loosi mõni tumedam blond. Karamell või maasikblond ehk.

      Aitäh kaasa mõtlemast :)

      Delete
  4. Hahah, et vahele jäid :D
    Aga muidu supper ju, et kaal ikkagi langeb. Ja juustesse teha näiteks mingeid hallikaid-tuhme triipe näiteks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arva ära, kas täna hommikul oli sama onu trennis? Ma ignosin ja ei julgenud ta piirkonda minnagi (A)

      Delete
    2. :D :D päris hea.
      Oh seda onu. Äkki sa jäid just positiivselt silma ja ta lootiski sind kohata :D

      Delete
  5. Hahaha pildi teema on hea :D Mina blogi jaoks vahel ikka pildistan aga jutud liiguvad, et ma trenni ei teegi ja aind pildistan. Nii vahva oleks, kui saaks niimoodi kaalust alla :D
    Oh oleks ma ka rahul oma numbriga jne. Ok numbriga hakkan juba olema aga ma ei tunne enam üldse, et olen alla võtnud :( Tunnen viimasel ajal end kehvasti, paksuna ja paistes kuidagi...Aga mis ma vingun, tuleb asi tõsisemalt taas kätte võtta.
    Rõõmustan aga sinu kaalunumbri üle siiralt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagu ma Zenjalegi ütlesin Butterflys, et LEIA VÕIMALUSI mitte vabandusi ;) Sa oled suure-suure töö ära teinud ja alla andmine pole mingi variantki. Samamoodi halbade mõtetega. Vaata vahel vanu pilte, oma kõrgkaalu omi, siis näed ise ka, et muutused ikkagi on ju toimunud.

      Delete
    2. See lause on sinu lause !!! ;)

      Delete
  6. Loodan, et sa neid kilosid ules ei leia! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tänan muretsemast, aga praeguse seisuga pigem see kolinaga väheneb. Eraelulised probleemid ja söök juba mitmendat päeva alla ei lähe :(

      Delete
    2. Loodan, et asjad laabuvad ja kõik saab korda. Mis iganes sul poleks, pea püsti ja sära :)

      Delete
    3. Aitäh Sulle, eks iga halb asi juhtub selleks, et uued ja veel paremad asjad minu ellu tulla saaksid :)
      PS! Selle nädalaga on mu kõhuümbermõõt 6 cm vähenenud :DDD

      Delete