Thursday, June 11, 2015

Blogiauhindade gaalast

Kõigepealt suur kummardus minu lugejatele, nagu varasemalt ütlesin, et olen õnnelik kui kasvõi ühe hääle saan. Kokku sain hääli lausa 63. Kusjuures arvesse läksid vaid erinevatelt IP-delt antud hääled, keegi mitu korda häält anda ei saanud. Ka ei palunud ma oma pereliikmetel/peikal hääletada, seega kõik need 63 on päris siirad ja ausad hääled. Vaau, ma ütlen vau ja teen kniksu! :)

Trennikategooria võitjaks osutus FitLoora, kellest kuulen mina esimest korda, teiseks tuli Heidi Tarkpea ja kolmandaks Costany. Palju õnne nendelegi! 
Kõik tulemused nähtavad siit: http://bestblog.ee/wp-content/uploads/2015/06/EestiBlogiauhinnad2015tulemused.pdf


Lauad olid kenasti kaetud, lisaks ebatervislikele ent kuradima hästi maitsvatele Tassikookidele oli veel Valio oma toodetega toetanud. Minu lemmik muidugi kilepiim seal laual, hehehe:




Üritus ise oli nii igav, et pool kümme läksime oma seltskonnaga minema (jõudsime sinna juba kell kuus), selleks ajaks oli vaid paar auhinda kätte antud. Korralduslik pool oli üldse kuidagi ligadi-logadi ja venis ning venis. Ma haigutasin vist juba kella seitsmest saadik.. Hiljem Katusekohvikus pastat süüa oli palju põnevam, tegelikult ka!


Tore oli muidugi see, et nägin oma lugejaid ja neid, kelle blogisid mina loen. Näiteks üllatuseks oli Printsessiga kohtumine. Lauraga koos me läksimegi, veel olid meiega Svea (kes enam ei blogi avalikult), Gretel, Liina ning kohtasin ka veel Karmenit ja Merlini. Teiega oli tore, kohtumisteni :)

 mina, Merlin ja Laura :)
Foto: merimell FOTO


Aga mõni sõna ka trennist: see nädal tavapärane: ikka ratas, palju kõndimist, natuke jooksmist ja täna kavatsen uut BP kava proovima minna, whoopiduu!

8 comments:

  1. Pilt on küll väga ilus :) Nii tore teid ühe pildi peal näha.
    Ootan põnevusega, mis teised kirjutavad. Ja sellest FitLoora-st kuulen ka mina esimest korda. Kummaline.

    ReplyDelete
  2. Oi te läksite liiga vara ära. Meil küll igav polnud :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleksime pidanud rohkem kokteile tegema vist :D

      Delete
  3. Ausalt, ma ka ei olnud varem kuulnud nr 1 spordiblogijast. Oleksin pigem Margiti, Laura ja sinu arvanud esikolmikusse, aga mida ka mina algaja tean. :D
    Kindlasti neil, kes alkot tarbisid oli lõbusam kui meil. :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehee, aitäh, arvasin minagi, et Margit ja Laura pigem esikolmikus, kuid end sinna ei lootnudki saada. Ma blogin ikka rohkem enda pärast ja üritan nii päriselu- kui ka virtuaalsõpradele motivatsiooni ja uusi teadmisi anda ning oma neid tegemistega veidigi kursis hoida.

      PS! Sinu pulsikella leid on küll hea, otsin ka ise omale just kella, aga tahaks ilma pulsivööta. Sellises olukorras sobivad rohkem aktiivsusmonitorid, ka neid on ilma vööta ja GPS-iga, aga siis hinnad veelgi krõbedamad. Leian, et see vöö märjaks tegemine ja peale toppimine on üsna tülikas. Sinu kellast ei saanudki aru, kas see päevast aktiivsust mõõdab ka ainult siis kui vöö peal on? Ma treeningute ajaks oleks nõus vööd peale panema, aga sellega päevad läbi ringi tsillida nagu ei viitsiks. Juba pikemat aega otsin ja ootan seda õiget toodet või pigem hindade langemist, aga kurat, ikka soov KOHE saada, on suurem kui ootamisjaks :P.

      Delete
  4. Mul oli siiralt hea meel sind näha ;) Nüüd on veel mõnusam ja vahvam su blogi lugeda :) Sa oled väga vahva inimene, ilus ja särad lausa ;)
    Mul oli seal põnev oma seltskonna pärast, muust siginast saginast ma väga aru ei saanudki. Ma ei tea veel paljusid blogijaid ja esi kolmik on mulle võõras. Mina lootsin, et sina või Laura saate sinna. Aga no jah, äkki uuel aastal :) ?
    Aga tegelikult läks ju isegi hästi ? Mina olen ise suht ehmunud oma 12nda koha üle. Ma pole miski spordiblogijagi ju veel ja alles nii uus ka. Igatahes andis see mulle innustust juurde ja pani peas mõned asjad paika.
    Edu sulle ja ootan juba uusi postitusi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa sheerid feissbuukis päris palju oma kraami, eks sealt lugejaid omajagu tuleb. Ja kuna Sul muutused suured, siis ju põnev jälgida :)
      Aitäh komplimendi eest, me Lauraga ajame ka mõlemad oma asja, äge kui on kaasaelajaid :)

      Delete