Tuesday, May 12, 2015

mina olengi istumise maailmameister!

Ega suurt juttu polegi, eelmisel nädalal oli mitmel päeval nõnda kehv ilm, aga mina oma lõunast jalutuskäiku ei kavatsenud päevakavast välja jätta!
Seetõttu jõudsin ühel päeval kontorisse tagasi seesugusena:


 püksid peaksid ühetoonilised olema, reied veits märjad vist.

Küll ei lasknud ma oma tujul langeda ning jõudsin veel Stamina sarjaga seoses samal päeval Pirita märjal jooksurajal jooksmas käia. Aeg oli fantastiliselt hea minu kohta - 3,8 kilomeetrit ajaga 25:00 minutit, arvestades, et Pirita terviserajal on mitmeid tõuse, olen tulemusega väga rahul!

Reede veetsin Soomes komandeeringus, põhimõtteliselt istusin terve päeva. Küll laevas, autos ja koosolekulauas ning õhtul koju jõudes hakkasin laupäevaseks eksamiks õppima, mõistagi istudes.

 Küll aga sain Soomest hea noosi proteiinibatoone - 
deem, et ma neid rohkem kaasa ei krabanud!

Laupäeval ajasin varahommikul kargu alla ja tegin pisikese eksami-eelse ringi. Korraks silkasin ka mere äärde, aga sealne tuul puhus mu tagasi jooksu-kõnni intervallile Kadrioru parki.




 pärast jooksu kostitas peika mind hommikusöögiga <3
 
Pärast hindele "viis" sooritatud eksamit läksime korraks Katusekohvikusse ja veetsime seal 10 istuvat tundi.

Ka emadepäeval istusime aias, autos ja söögikohas. Põhimõtteliselt on mu tagumikul erinevate toolide kujud juba silmnähtavad.



See nädal algas väga pingeliselt, kui võiks mitte pärast tööd just pead treeningsaali tuulutama, otsustasin mina koju kookonisse tõmmata - pealegi algas kell 19 ju korvpalli pronksimäng (mille õnneks Tarvas ka võitis :)).

Ühesõnaga trenniblogis üks mitte-trennine postitus. Ehk loksub kõik sel nädalal paika ning istumiste kõrval saan ka veidi liigutusi kirja.

6 comments:

  1. Eriti edukas viieline. :)
    Ära muretse, ma tegin sinu eest ka eelmisel nädalal trennid ära. :D
    Mõnulema (loe: istuma, vedelema) peab ka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jess, hea, et keegi mu peale ka mõtleb, tänks! :P

      Delete
  2. Sa teed kogu aeg nii palju, et sa võid istuda kah :)
    Ja palju palju õnne sulle eksime "5"e eest :) Tubli naine :)

    ReplyDelete
  3. Ega ilmaasjata ei öelda, et "Istu, viis!"

    Nüüd peadki istuma natuke ka :D

    ReplyDelete