Tuesday, May 5, 2015

kui hommikul 6:30 lõpetan päeva esimese treeningu

Sel nädalal olen töö tõttu kolm järjestikust õhtut hõivatud, lisaks vajavad oma tähelepanu korvpalli poolfinaalid ning nädalavahetusel aset leidev eksam, mistõttu otsustasin täna hommikul trenni teha - siis on vähemalt tehtud! Hommikul kell 5:20 (enne äratuskella) ärgates oli väljas nii ilus, et patt oleks olnud ruumi sisse treenima minna, seega võtsin suuna Kadrioru pargi poole ja 7-kilomeetrine kiirkõnd võis alata!

uhke üksildus tiigi ääres :)

 

Ja kui hea on nüüd tööl olla. Hommikused vereringlus-harjutused ikka nii sobivad mulle!


Vahva Maria postitas oma feissbuuki seinale tunnistuse, et läbis jõusaali algajate kursuse. Võtsin kohe temast šnitti ja tegin puusalt paugutades selle 100%-liselt ära. Esimese korraga. Mitte ühtegi materjali eelnevalt lugedes. Jaa, ma tean, et ma üksjagu jõusaali tarkust varemgi googlist (!) kogunud ja omast tarkusest ka küllalt seal treeninud, aga kui tunnistus ka ikka "seinal" olemas, on ikka hea tunne küll! :)
End saab proovile panna siin:


Eile tegin veel tervislikku sööki ka, bataadi püreesuppi, retsepti leidsin siit. Peale tükike sinihallitusjuustu ja nämmnämm kui maitsev see sai! Isegi mu mittesupisõbrast peika kiitis :)





3 comments:

  1. Ma olen ka hommikuinimene kui vähegi võimalik. Terve päeva hea tuju peale trenni. Sa ikka eriti tark, ma sain 80% läbitud (ega ma jõusaalist midagi eriti ei teagi).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täpselt nii, lisaks saab siis õhtul muude asjadega tegeleda - näiteks sõpradega kohtuda, kell 6 hommikul nendega just deitima ei lähe (kui nad just sama hullud sportijad pole kui meie :D )

      Delete
  2. Mannu tubli oled, nalja pärast teen ka, aga no midagi head sealt loota ei ole :D
    Imeline on see hommikune Kadriorg, pole seal kunagi käinud, pilte aga ikak näinud ja praegu ahhetan ja ohhetan siin...
    Mina olen ka hommikuinimene, õhtuti mul kool, mis saab varsti küll läbi selleks aastaks aga ikkagi suvi on ja ma tahan õhtuti sõpradega, lastega chillida, käia igal pool ja elu nautida ;) No ja suvi tuleb, siis ju õhtud ongi need parimad kohtumisteks ;)
    Ootan juba uut postitust :P

    ReplyDelete