Thursday, May 14, 2015

kepikõnd, jooks ja ratas

Eelmise nädala istumisest sain üle teisipäeval kui sõbranna kõnnitiirule vedasin. Ta haaras kepid ka kaasa - sain elus esimest korda kepikõndi teha ja kohe 11,52 kilomeetrit korraga :)


Järgmisel päeval sadas päev otsa koledasti vihma, tuju oli null ja tööpäeva lõpuks olin megakurnatud. Otsustasin koju minna kuigi trenniasjad olid tööl kaasas. Viimasel hetkel võtsin end siiski kokku ja vedasin end läbi paduvihma trenni (enne seda vaatasin Myfiti keskkonda, mis andis teada, et ma pole 13 järjestikust päeva neid külastanud.. oo, emm, gee).

Neljapäeva hommikul läks uni viiest ära ning oli päris piin oodata 1,5 tundi, et trenni saaks. Tegin mehele hommikusöögi valmis, endale ka kaasa võtmiseks ning juba oligi aeg, et jala spordisaali trippima hakata. Virus ootas mind uus töötav vibroGym ning väga rohkete kätekõverdustega hommikupoolik. Need hommikused trennid ikka sobivad mulle, päev otsa oli nii hea olla!

Õhtul läksime Stamina etapile Pääsküla rabarajale. Joosta hästi ei jõudnud, seega jooksime ja tegime kiirkõndi läbisegi. Keskmiseks kiiruseks 7,6 km tunnis, not bad! Imelised vaated muinasjutumetsale garanteerisid selle, et 5-kilomeetrine distants möödus kui linnutiivul.


enne finishit oli veel aega pildi tegemiseks :D

Õhtuks olid jalad üsna läbi, eks pärast pikka lebonädalat on kaks trenni päevas ikka liiast. Küll aga ei taksitanud see mind täna hommikul rattaga läbi linna tööle vuhisemast. Ma olen tagasi, ayee!

Ahjaa, ühe väga huvitava artikli leidsin sekretar.ee lehelt:
http://www.sekretar.ee/uudised/2015/05/14/terviseekspert-istumine-on-sama-ohtlik-kui-suitsetamine

3 comments:

  1. Kuidas sulle kepikõnd meeldis ? :)

    ReplyDelete
  2. Mmm, ma ei teagi. Teistsugune :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle hetkel need kepid jäävad ette kuidagi, hakkavad segama aga no ma õpin :D Kiirkõndi vist ilma meeldib ikka rohkem teha :)

      Delete