Saturday, May 2, 2015

hommikujooksud ehk kuidas elad Saaremaa?

Pärast üheksapäevast hullu panemist läkski nii nagu võis arvata. Tuli praktiliselt spordivaba nädal kui teisipäeva varahommikune pump kõrvale jätta. Pühadeks sõitsime maale ja pakkisin igaks juhuks oma jooksuriided kaasa. Igaks juhuks. Küll aga sain need kohe esimesel hommikul selga tõmmata ja liduma minna. Selles mõttes on kehv, et siin peika (Saare)maal ma ei oska kuhugi joosta, kaua ma ringtee peal või maja ümber ringe jooksen, pea hakkab ju ringi käima, eksole :D

Sama juhtus ka teisel päeval. Poisid otsustasid paarikümne kilomeetri kaugusele discgolfi mängima minna, pakkisin minagi end kaasa. 
Seal oli ebareaalne jooksurada. Lisaks sellele, et mitu päeva enne seda ja ka parasjagu sadas ja metsaalune megamärg oli, oli terviserada ka rohtu kasvanud, hästi palju tõuse ja langusi ning raja märgistamisega on keegi kitsi olnud. See seletab, miks ma ühel hetkel keset sohu olin, sõna otseses mõttes, edasi varbad-tossu-sees-basseinis joostes ületasin soo ning avastasin end kahe lõpmata suure põllu vahel. Ka kirik, mille ümber jooksma pidin, oli ühtäkki hoopis kaugemal teises kohas. Jumal tänatud, et mul endomondo tööle pandud oli, ma ei olekski muidu osanud 2 kilomeetrit eemal olevasse alguspunkti tagasi minna.
Pärast jooksu tegin ka veel ühe disci-ringi peale, mille lõppeks tuli päikegi välja ning kuivatas veidi riideidki.

Linnainimestele vaatamiseks ka mõni roheline maa-elu pilt otse jooksuradadelt:






minu helehalli ninaga isetormajad, mis veits lirtsuvad :D

Ja lõppu statistikat:
reedene jooks

ja reedene jooksujärgne lõdvestus:

laupäevane tunne-kodumaad jooks:


Peika käskis kirjutada seda ka, et lubasin omale täna ühe siidri, et te ei arvaks, et ma üdini tervislikult toitun ja toimetan :)

3 comments:

  1. Elus peab kõike nautima, ja kui on tahtmine, siis tuleb võtta see 1 siider ;)
    Mõnus on Saaremaa, mõnussss :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, ma ise ei põegi sellepärast, sõin just paki Tutti Fruttisid ka :D aga kirja sai see pigem sel eesmärgil, et keegi ei arvaks, et trenni tehes söögipatukordi sisse ei teki :D

      Delete
    2. Sellised ausad ja siirad blogijad ongi vahvad ;)
      Mina kirjutan ka oma veinid ikka ülesse :D

      Delete