Tuesday, May 5, 2015

ebatavalised toidud minu laual

Võib-olla mõned ei tea kui pirtsakas ma toidu suhtes olen, olgu siis veelkord öeldud et ma ei söö peale kartuli meelsasti mitte ühtegi juur-, aed- ega köögivilja. Jah, siia alla kuuluvad ka porgandid, kurgid, tomatid ja muud tavaliste inimeste igapäeva menüüsse kuuluv.
Ka puuviljade ja marjadega olen pirtsakas, elu jooksul olen hakanud sööma banaani, maasikaid, vaarikaid, viinamarju ja õunu. Ka ei söö ma seeni ega mitte midagi, mis tuleb merest (välja arvatud makrapulgad, aga ma ei tea, kas neil on tänapäeval mingi seos merega :))

Mida ma söön? Meelsasti kõikvõimalikke kohupiimakreeme, jäätist, šokolaadi, kummikomme, liha ja juustu. 

Suures plaanis on see kõik.

Aga mulle meeldib eksperimenteerida: mis saab siis kui ma näiteks redist või uba söön? Teiste jaoks võib see väga igapäevane menüü olla, aga minu jaoks nõudis see eneseületamist. Allpool mõned pildid viimase nädala katsetustest.

aurutatud aedviljad Maksimarketist
 (eip, ma ei suutnud kogu seda noosi ära süüa, 
aga olen õnnelik, et üritasin :))





 uus lemmik: kodujuustu omlett 
(valmimisel)

omlett valmis, proovisin esimest korda elus redist :)
(redis ei maistenud ja kõiki viile ei suutnud ära süüa)

oa-singi salat Maksimarketist
(ka seda ei suutnud lõpuni süüa)

 elu esimene greibiost

värskeltpressitud greibimahl
(ka ei maitsenud)


siis kui kiiviga sõbraks sain 
ning kiivi-banaani-õuna-kombot tegin

viimase aja uus lemmik: sinihallitusjuust

14 comments:

  1. Mulle meeldib aedvilju nt juustuga süüa. Sulatan veidi juustu peale, siis on väga hea. Kaalikas meeldib ka hullupööra, keedan ära, praen vähese võiga ja siis lisan Vegeeta maitseainet. Pole samuti greibi fänn ja pole ka vist kunagi greipi ostnud eesmärgiga ise seda süüa. :D Kodujuustu omlett näeb hea välja, peab järele proovima. :P Tubli, et püüad vähemalt köögivilju/puuvilju menüüsse lisada, see on ju pool võitu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma omletist nii vaimustuses, et olen seda neli hommikut söönud + mõnel päeval ka veel õhtusöögiks :D

      Kaalikat olen kunagi ühepajatoidus maitsenud, aga see ei lähe kuidagi. Sinu juustu-nipp tundub küll põnev, proovin minagi seda, aitäh sheerimast! :)


      Ahjaa, mul jäi ülespildistamata üks poest ostetud kapsarull, mis maitses üllatavalt hästi :) Minust võib nii veel asja saada!

      Delete
  2. mina söön brokolit ainult nii, et pigistan sidrunist mahla peale :D :D ok, toorelt sobib see ka dipikastmega, nämm:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sidruni-värk tundub huvitav, aga kalduna arvama, et edaspidi proovin brokolit aint püreestatud kujul (tekstuur on kuidagi kahtlane) :D

      Delete
    2. sidruni värk on hea, sest sidrun ise ka kasulik :D

      püreesupina on see tõesti hea :D

      tööl sõin bataadipüreesuppi, täitsa pekkis, kui hea see oli! maitselt sain aru, et seal oli tomatit ka palju sees.. mm:)

      Delete
    3. Jaa, bataadisupp kõlab küll hästi, tänks hea idee eest! :)

      Delete
  3. Ma olen ka viimasel ajal kodujuustu pmletti lisanud. Nii hea. Omletiga on veel see hea, et kui üks maitse ära tüütab, siis saad muuta seda mida lisad. Sinu puhul jääks see nimekiri küll vist väga lühikeseks. Mina olen näiteks omletti lisanud paprikat, oliive, kirsstomati tükke, kergelt praetud sibulat, spinatit, sinki, eelnevalt juba mingil moel kõpsetatud kanaliha tükke jne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sibul ja kana lähevad kindlasti lähipäevil minu omleti sisse, aitäh heade ideede eest :)

      Delete
  4. http://marimell.eu/tagaotsitavad-blogid/

    Sinu kontakti ei leita:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on uskumatult hea meel, et minu ümber niipalju tähelepanelikke inimesi on, aitäh! :)

      Delete
  5. Mina ei söönud ka kunagi juurikaid ja puuvilju jne. Ma olin lihasöödik, tomat/kurk kõrvale ja voilaaa. Aga nüüd olen hakanud kuidagi sööma;) Kui sa siiani hakkama oled saanud, siis pole ju ka lugu:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Põhimõtteliselt küll. Kunagi perearst küll ohhetas, et kuidas ma nii vanaks üldse elanud olen kui vitamiine kuskilt ei saa. Pigem tahaksin tervislikult süüa, et saada kõik vajalikud toitained kätte ja selle arvelt vähem kummikomme süüa :D Vaikselt katsetan.

      Delete
  6. Ma eile kirjutasin sulle pika kommi, aga see kadus. Proovime veel :)

    Kas sa lillkapsaga oled sõber? Ma soovitan sul proovida teha kaalustalla retsepti järgi lillkapsapõhjaga pitsat. Kui marineeritud kurk ja näiteks paprika kõlbavad, viska lisaks kanale ja juustule neid ka peale. Ja saab ülihea söök. Spinatit mina ei soovitaks hakata proovimagi, kuna see on nii spetsiifilise maitsega isegi köögivilju söövate inimeste jaoks.

    Ka täidetud paprika on tegelikult hea, kui see korralikult juustuga üle kallata. Ja kindlasti kapsa-hakklihahautis (seda peaksid ju ometi sööma, kui kapsas alla läheb). Lisa porgandit ka natuke, maitse sellest ei muutu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marineeritud kurk ja paprika ei lähe kohe mitte, ka siis mitte kui need juustu sisse uputatud :(

      Aga seda kolme-komponendilist-pitsat peaks proovima küll, tänks! :)

      Delete