Tuesday, April 7, 2015

ZumbaStep - uus trenni kogemus

Võin käsi südamel öelda, et varem pole ma Zumbas käinud ning igasugune kokkupuude sellega puudub. Need üleshaibitud asjad mind ei tõmba. Näiteks pole ma kunagi Boratit, Sõrmuste Isandat ega Avatari näinud, keeldun vaatamast Youtube'st megapoppe videosid, IceBucket-challengeitest ja asjadest olen ka eemale hoidnud just sama asja pärast.

Eile oli aga MyFitnessis Apotheka eritreeningud ning mulle jätkus vaid koht Kristiine DanceStepi. Jepjep, mäletan küll, et alles paar päeva tagasi mainisin, et tantsutrennid mulle ei istu ja et mõnda aega uusi trenne ei katseta. Läks teisiti. Kohale jõudes selgus, et Dance on asendunud Zumbaga!!! Ma esiti arvasin, et ma ei lähegi, Zumbatajad oma puusanõksu, riiete ning liigse rõõmsameelsusega ajavad mul südame pahaks, lisaks see haip seal juures. Aga kui ma juba end tipptunnil Lasnamäelt Kristiinesse kohale vedanud olin, otsustasin ka saali liigata, kusjuures olin kindel, et trenni lõpuni ma vastu ei pea ja astun keset trenni saalist välja.

Poole trenni pealt lahkujaid oli täpselt üks, seegi läks sellise kärtsu ja mürtsuga - nimelt viskas ta oma stepipingi vastu seina, mida treeneriga pärast trenni mainis, et eriline hull :D Mina pidasin edukalt trenni lõpuni vastu ja mida minut edasi, seda rohkem mu nägu rõõmsamaks ja higisemaks läks. 

Trenn ise oli ütlemata vahva. Kartsin, et mu nõrgad/haiged põlved ei pea stepipingil tervet tundi vastu, aga see oli küll iizi! ZumbaStep olevat mujal maailmas juba üsna populaarne ja mina loodan, et MyF leiab mõne augukese selle trenni jaoks ka õhtusel ajal, ma läheks küll veel. Mõnus vaheldus lihastreeningule. Eriti hea on see, kui mingi nõmedate liigutustega hiphopi lugu on, siis tead, et kui lõpeb lugu, lõpeb ka see koreograafia, uue looga uued move-id. Hästi värskendav ja lõbus!

Ei leidnud väga rütmikat ja kihvti videot, aga ühte siiski näitan, mis aimu annab, mis tunnis toimus:




Eelmises postituses mainisin oma pepu kahanemist, mis sundis mind taaskord keha mõõtma ning võrreldes 1. novembri mõõtudega on kahenenud kõige enam rinnaümbermõõt - 7 cm, kõht 6,5 cm, pepu 6 cm, kints 4,5 cm, käsi 3,5 cm. Ja eilseõhtu kaal oli 68,4 kg. Valetan kui ütlen, et mott ei tõusnud :)

4 comments:

  1. Meie klubis on Zumba Step juba oktoobrist saadik olnud ja mulle väga meeldib - väike vaheldus ja pole klassikalisele step-aeroobikale üldse sarnane. Tehakse samme ka lihtsalt maas, ümber pingi ja keeratakse pinki teise suunda. Ütleks, et isegi lihtsam on tantse selgeks saada kui tavalises Zumbas. Eriti äge on üks uus "bollywood"-stiilis lugu.
    http://kaunimaks.blogspot.com/2014/10/uus-trenn-zumba-step.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ise pole ei stepis ega tava-zumbas käinud, seega võrdlusmoment puudub. Tänan igaljuhul täienduse eest. Mul on alati rõhk pigem emotsioonidel kui trennikirjeldustel olnud :DD

      Delete
  2. Oi jessver, ma virutaks ka pingi vastu seina :D Too hull oli võib-olla sama olematu koordinatsiooniga kui mina. Isegi see kõige lihtsam mambo samm ajab täiesti lühisesse. Ma pean seda väga palju kordi läbi tegema, enne kui välja tuleb. Ja sinna juurde veel käed siukseid tuuleveskeid tegema...täiesti välistatud. Ma sattusin ju ka sügisel kogemata tantsulisse trenni ja läksin närvi. Õnneks kellelegi kallale ei läinud :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei saa ka öelda, et ma just parim selles vallas olen, aga treener toonitas tunni algul, et ärgu me mõelgu, tulgu aga kohe kõigega kaasa. Seega mind ei kottinud, kui valesti ma teen või kas keegi mind imelikult vahib, pühkisin aga higi ja proovisin veel :D Korra astusin muidugi stepipingist mööda ka (õnneks pikali ei kukkunud), aga tegin nägu nagu seda poleks juhtunud :D sest noooo kesse tahab avalikult koba olla :D

      Ma kavatsen veel minna kui MyF selle oma kavva võtab, sest harjutamine teeb meistriks!

      Delete