Thursday, April 23, 2015

uus jooksuvarustus

Tahtsin enne uute riiete postitust neid piisavalt kordi kanda, et tagasisidet ei lämmataks uute asjade eufooria. Väljas pole aga nii soojaks läinud, et neid parimal viisil testida, samas oodata ka enam ei kannata, seega..


Siin on minu ütlemata lemmikud püksid: ilusad, mugavad ja värvilised - viimane on mulle väga oluline aspekt riiete juures! Kusjuures leian, et püksid on reaalsuses palju ilusamad kui veebipoe fotodel.

Foto: jooksuriided.ee


Hakkasin kaugemalt piltidega pihta ja "zuumisin" aina lähemale, detailid-detailid!



Eriti pean kiitma põlveõndla-kohti, olin varasemalt märganud kaasjooksjaid selliste õhuvõtu-avadega pükse kandmas. On ju põlvetagused jalgadel need osad, mis kõige enam higistama hakkavad.

Samuti on hädavajalikud helkurid pükstel olemas - joostes ei riputa mingit plastikust kolinaga pingviini enda ju külge. Ka meeldivad mulle pükste alumise lukud, sain ka korra neid juba asjapäraselt kasutada kui Staminalt koju tulin ja meegaaa palav oli. 

Foto: jooksuriided.ee

Mis puudutab soetatud jooksupluusi, siis seda nii põhjalikult veel testida saanud pole. Küll meeldis mulle tema tekstuur esimesest katsumise korrast, see on ütlemata pehme, kerge, õhuke, kiiresti kuivav ning laseb nahal hingata. Ma ei teagi, miks ma arvasin, et tegemist on veidi karedama ja raskema kangaga.
Jope all juhtus sellega küll üks ebameeldivus, nimelt kui särki mitte püksi panna, hakkas ta üles rulluma. Teinekord olin targem. Loodan, et suvel, kui ilma jopeta joosta saab, püsib pluus ka ilma püksi panemata üleval.
  
Siiani olen Ronhilli varustusega vägagi rahul, materjalid head, õmblused korralikud ja hinnad vägagi meeldivad. Soovitan!


8 comments:

  1. Nii ilusad püksid :)
    Ega sa ei tea, kust saaks sellist asja, kuhu jooksu ajal telefon sisse panna. Ma juba mõtlen suve peale, et siis mul pole seljas taskutega asju, et kuhu ma oma telefoni topin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sellist taskut vaadanud:
      http://www.runshop.pl/img/products/49/82/2_max.jpg
      ja e-poes: http://www.ronhill.com/stretch-arm-pocket

      Hetkel pole värve, ma mustaga ei viiitsiks ju rahulduda :D samas saad isegi ebayst ja tõenäoliselt odavamaltki, aga ebay asjadega on 50:50, kas on kvaliteetne, kas telefon mahub sisse ja püsib küljes ka või mitte..

      Kunagi vaatasin ka sellist: http://www.ronhill.com/mp3-armband-1 aga täna tundub see kuidagi.. mm.. igav :D

      Delete
  2. Mõnusad riided on tõesti neil pakkumises. :)
    Minu pakk kahjuks suudeti ära kaotada ja jäin ilma oma jooksujakist ja veepudelist. (Ma ju pisike suurust ja laos ka rohkem pole) :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nüüd nad tellisid uut manti juurde, said ka osa?

      Delete
    2. Ei saanud :/
      Ma olen nii pisike, et seda nr neil polegi :D

      Delete
  3. Mina natuke veel langetan ja siis kaaa soetan endale uhkemad trenniriided :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, tee seda, uued riided motiveerivad veelgi rohkem treenima :D

      Delete