Sunday, April 5, 2015

ütlemata sportlik nädalavahetus

Pärast neljapäevast gorilla-trenni oli selge, et ma uusi treeninguid mõni aeg ei külasta. Reede hommikul võtsin vaevaks Kristiinesse sõita ja oma lemmik spinn+pump trenni läbida. Jõudsin enam kui pool tundi varem kohale ja kukkusin aga väntama. Varsti sisenes spinnisaali üks neiu, kes tuli otsejoones minu poole (saalis rohkem isendeid polnud) ja hõikas:
"Tere!"
Eriti viisakas, mõtlesin ning teretasin vastu.
"Tere Mannu!"

Hämming.. "eeeeee, tere"
"hehe, ma olen Jänku" :D
"oiii, teereeeeee! :D " (teretan kolmandat korda)

..ehk siis Katsejänku, kes ka ennemusite blogis.


Mind ikka üllatab see, kuidas netis suheldes inimese välimusest nii teine mulje saab jääda. Katsejänku puhul arvasin, et tegemist on pika ja sihvaka, pigem füürerist koduperenaisega, aga selgus, et ta on lühemat kasvu nunnu tüdruk.



Igaljuhul trenn läks hästi, pumpi osas biitsepsi-lugu ilma pausita endiselt lõpuni teha ei jõua, aga arengut on märgata. Pärast seda läksime peikaga kossu vaatama ning kuni varajaste hommikutundideni vestlesime elukutselistega spordist. Laupäeval käisime sõpradega bowlingus ja veel üks korvpalli vaatamine. Pühapäeval jõusaalis etteolematu jala- ja planki-päev ning hiljem järgmise seltskonnaga bowling. Selline täiesti spontaanselt sportlik ja toiduselt tervislik siidrivaba nädalavahetus tuli. Mina olen rahul!

Enamik nädalavahetusel kõlanud jutust puudutas sportimist, tehti hullult nalja (kõhulihased!), jagati oma kogemuste põhjal näpunäiteid ja kokati tervislikke toite. Tõtt-öelda ma ei ole sellist nädalavahetust enda elus veel kogenud, see andis uut hingamist ja tiris suunurgad veel rohkem ülespoole. Sain uue jõusaali kava ka, kusjuures sellepärast ma saali viimasel ajal polegi jõudnud, et mu sealsed trennid on kuidagi üksluiseks ja igavaks muutunud. Nüüd tahaks juba uut kava praktiseerima minna ja teada saada, kas see on tõesti nii hea kui räägitakse.


Tänane varahommikune päike tiris minu kapist eelmisel kevadel soetatud lillelised seelikud välja.. aga selga pannes selgus, et need on nii suureks jäänud, et lausa keerlevad seljas ringi. Kui see ei anna motivatsiooni, mis siis veel!? :)

2 comments:

  1. Väga vahva ;) Ootan juba kuidas su treeningkava minema ja meeldima hakkab :)
    Mul oli ka suht sportlik nädalavahetus, käisin fitnessi võistlusi vaatamas ja sain sealt sellise moti, et aind trenni tahaks :)
    Ehh see muidugi hea, et seelikud suured, tubli tubli oled Mannu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh kommenteerimast!

      Jaaa, annan kindlasti teada, kuidas kavaga läheb :)

      Delete