Wednesday, April 8, 2015

Synrgy ringtreening ja kuidas saada parim vorm paari kuuga

Praeguseks olen neli järjestikust päeva treeninud ning eile õhtul pärast Synrgy360 sõna otseses mõttes vedasin jalgu järel ja ootasin kannatamatult koju jõudmist. Peaksin tänase trenni vahele jätma, et keha veidi taastuda saaks, aga teisalt reedest pühapäevani olen koolis ja selle kõrvalt jäävat üürikest vaba aega veedaks hea meelega hoopis kallimaga koos.. dilemma! 

Kolmapäevast Synrgyt juhendas Kaspar, kellega mul eelnev kokkupuude puudus. Spordiga tegelevad inimesed on kõik (vist) rõõmsameelsed ja toredad, samuti ka tema. Kuna meid trennis oli vaid kolm, oli taas tegemist pea personaaltreeninguga. Treener käis ringi ja jälgis igaüht meist igas jaamas, et me ometi valesti või liiga lihtsalt harjutust ei sooritaks. Sain hästi palju kiita oma kükkide ja plangu eest, reie tagumist lihast treenides ja TRX-iga mässates. Happy puppy!

Mõned näidispildid googleist, mida tänases trennis tegime:


kükist topispalli viskamine vastu seina

mägironija TRX-iga
seda harjutust tegime tegelikult kõhuli olles ning 
jalga tagumikuni kõverdades ning seejärel 
aeglaselt tagasi lastes

Lisaks tõstsime kogu keha üle suure võimlemispalli laes rippuvate "nööride" ning kõhu- ja kätelihaste abil. See oli trenni raskeim katsumus. Kahjuks ei leia sobivat pilti seda ilmestamaks.


Lisaks sellele, et MyF igasugu erinevaid kampaaniaid korraldab, on nad viimastel nädalatel ka erinevaid ajakirju jaganud. Olen skoorinud omale tasuta ajakirja Sport, TervisPluss ja Cosmo, viimase lugemiseks pole veel aega või motivatsiooni leidnud, aga ikkagi TASUTA :D Lisaks trenninõuannete raamatu "Naised trenni".

Näitan teile viimasest ka mõnda pilti, meeldetuletuseks hea ja ehk saab keegi isegi uut infot :)



 





Lõpetuseks üks huvitav lugemine lihasvalude, nende leevendamise ja müütide kohta SIIT.

2 comments:

  1. Kükist topispalli viskamine oli ringtreeningus mul, alguses olin seinast kaugel ja tundus lihtsam harjutus, siis tuli treener ja suunas mu seina lähedale ja ma surin seal palli all lõpuks :D
    Tänud info eest jällegi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on ülitõhus harjutus! Me saime kolme ringi lõpus valida ühe lemmikjaama ja seal veel 60 sekundit treenida, ma valisin just nimetatud palliloopimise, mmmmmmmmmm kui hea koormus! :D

      Aitäh sõna sekka ütlemast ;)

      Delete