Tuesday, April 7, 2015

söögist ja pepu kahanemisest

Esmaspäeval läksin 55-minutilisse pumpi ning selgus tõsiasi, et minu koht saalis oli ära võetud ning sattusin esiritta treenima. Ma olen seda teadlikult vältinud, sest ma ei ole endas ja kava peasolekus nii kindel. Seekord ei olnud pääsu, ma treenisin täpselt saali keskel treeneri silme all. Konkreetset kiitust tema suust küll ei kõlanud, aga hea tunne oli, kui ta teiste vale asendit kommenteerimas käis, aga mulle vaid naeratas ja sundis veeeel kauem lendama (ma väsin ju isegi ühekiloste raskustega ära).


Nii palju arengut on, et kätekaid jõuan juba rohkem teha kui näiteks esimesel korral, pooled väljaastetest teen kangiga, teise poole ilma, aga jõudsin kõik kaasa teha! Sama ka rinna- ja kükilugudega.
Täna on veidi lihastes valu tunda, nii hea!


Pole kaua aega söögist rääkinud. Tegelikult pildistan ma oma sööki pea igapäevaselt, aga unustan koguaeg näidata. Siin on valik minu eilse päeva söögist:

 Hommik: Täistera kaerahelbepuder kohupiima, kaneeli ja kiiviga.

 Lõuna: Kanašnitsel kurgi, kodujuustu ja peedi-küüslaugu salatiga.

Õhtu: Tatar kanafileega, kõrvale kurgi-kapsa-hapukoore salat.

Ma ei hakkagi üldse väitma, et see mingi kava järgi on või niisama ütlemata tervislik, aga arvestades minu varasemaid harjumusi, olen ise eilse menüüga väga rahul. Kui see Tupla oleks veel söömata jäänud.. (A)

Ja kui ma juba piltide lisamisega hoogu läksin, siis näitan ka oma reedest endlit, mille trennis tegin. Käed, rinnad ja peps ikka kahanevad, aga vot reied väga peenemaks ei lähe (ma ei ole muidugi kaua aega mõõtnud ka, võrdlen seda pepu-jalgade seosega).



Lõppu veel märtsi liikumiste kokkuvõte, mis on tagasihoidlik, aga kui mõelda, et siin on vaid kõndimised (ja kaks jooksu) kirjas, siis võib uhke olla! 



PS! Kohekohe peaks kohale jõudma ka minu uus jooksuvarustus jooksuriided.ee -st, can't wait!

8 comments:

  1. Head toidud, ilus keha ja tubli inimene oled ;)

    ReplyDelete
  2. Arengut on nii hea näha, raskusi juurde tõsta ja tunda rõõmu. Söögid on ju maitsvad, mulle meeldib ka eraldi kuhjadesse panna (pilt 2) :D
    Vorm on olemas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheee, mul iga lõuna nii eraldi hunnikutes, teistmoodi ei oskagi enam :D
      Aitäh heade sõnade eest, means a lot! :)

      Delete
  3. Väga isuäratavad söögid. Tundud olevat väga heas vormis (Y). Endale mulle just väga meeldib pumpis olla esireas treeneri lähedal. Kuna siis on parem nähtavus mis ta ees teeb. Minuarvates motiveerib see ka rohkem pingutama kui oled treenerile lähedal ja koguaeg on tunne, et ta vaatab mida sa täpselt teed ja kas õieti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea point! Ma käin koguaeg ühe ja sama treeneri pumpis ja spinnis ning tundub, et ükskõik kus ma olen, tema jaoks olen ikka nö alasti, ta näeb alati kõike... või on mul mingi isiksusehäire ja arvan, et ta mind vaatab... aga noh kui see mind pingutama paneb, on kõik hästi :D

      Delete
  4. oh tahaks sind lives näha. Jätkuvalt kiidan ja elan kaasa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niiii nunnu, ehk ikka trehvame millalgi! Olid just eile minu mõtetes :)

      Delete