Tuesday, April 28, 2015

siis kui 9 päeva järjest treenida

Läinud nädalavahetusel oli mul kool, mis ei saa olla takistuseks treenimisel, onju? Reedel plaanisin oma harilikku koolipäeva-eelsesse spinn+pumpi minna, aga hommikul ärgates olid kõik lihased nii väsinud, vaatasin trennikalendrit - ma olin üheksa järjestikust päeva tugevasti treeninud. Otsustasin seega puhata.

Laupäeval seevastu vedasin trenniasjad kooli (teise linna otsa) kaasa, et pärast loenguid Kristiinesse ZumbaStepi minna. Jep, jälle. Seekord oli ikkagi Zumba mitte Dance, jumal tänatud. Higi sai kenasti lahti, puusad ka, tuju muutus heaks (viimases loengus õps tõmbas moti nii maha, see on jälle see, et kui vähegi asja jagad, saad gigakeerulised ülesanded lahendamiseks) ja mõned-sajad kilokalorid sai ka maha raputatud.

Esmaspäeval oli tööpäev nii psühholoogiliselt äärmiselt kurnav, et õhtul ei jaksanud ma kuhugi minna. Tõmbasin koju kookonisse ja jõin palju teed, sest olek oli.. ja on tegelikult siiani kahtlane.

Täna, teisipäeva, hommikul ärkasin ilma äratuskellata kell 4 hommikul ja läksin 6:40 algavasse pumpi. Seekord oli asendustreener, minu vana kolleeg Hedi Haug, kelle kavad veidi teistsugusemad kui traditsioonilised pumpi kavad, põhirõhk kätele, mulle meeldis! Tõtt-öelda polnud ma kaua aega hommikuses pumpis käinudki, või üldse pumpis, sest viimases ringtreeningus hakkas mul üks põlv nii retsilt valutama, et ma ei julgenudki pumpi enam külastada. Ringi-treener soovitas mul ka puhata, seniks kuni arstijärjekorras ootan, glükoosamiini süüa ja väljaasteid mitte kunagi teha. Õnneks tänases pumpis olid käärkükid vaid tunni soojenduse osas, seega happy times.
Mis puudutab osade harjutuste keelde, siis see on hirmuäratav. Olen viimasel ajal üsna tihti mõelnud, et mis siis kui mul keelataks sportimine. Ma olen sellest isegi õudusunenägusid näinud!

Hommikul spordiklubist bussi astudes maandus minu telefonile vihmapiisk, mida kindaga kuivatama hakates selgus, et tegemist on siiski linnusitaga. Terve ekraan oli kenasti sõna otseses mõttes pasane, kinnas ka. Hea, et ise pihta ei saanud, mõtlesin. See aga muutus siis kui tööle jõudsin ja nägin, et terve mu selg ja kapuuts olid kakised. Kuskilt hakkab palju head tulema, ma tunnen!



Mis puudutab söömist ja toiduaineid, siis viimased kaks päeva ei meeldi mulle ühegi toidu maitse. Ei ole enam seda naudingutunnet isegi mitte siis kui oma lemmikut Nopri talu kohupiimakreemi šokolaaditükkidega söön, rääkimata siis soolastest asjadest. Päris hirmuäratav.

7 comments:

  1. Oh sa jutt...nii hullu paned ikka.
    Nüüd on minu kord kirjutada, et puhka ja lase lihastel taastuda ka. :)
    Lotopileti ikka ostsid? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ma nv-l ei saa 4 päeva peale kõdimise muud trenni teha, teen ette ära :DDD

      Ma ei osta muidu kunagi lotot, täna võtsin kohe kaks Bingot ja kaks Eurot. Tööl teatasin juba, et kui ma neljapäeval tööle ei tule, siis teavad, et võitsin 30 miljonit :D

      Delete
  2. Ära jah üle tõmba, see võib ootamatult tulla :) Muide liiga raske trenni tegemise tagajärjel võibi söögiisu vähenema, mul endal on olnud ja üks kursaõde rääkis, kellel mees fitnessiga tegeleb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on blogimaailma üks suur pluss, et oma muredest kirjutades on ikka keegi, kes teab, milles asi võib olla. Aitäh! :)

      Delete
  3. Mina küll ei tea, milles asi võib olla aga hoia ennast :) Puhka rohkem ja ära muretse.
    No võitsid siis :D ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Midagi eurojackpotiga ikka tuli jah, aga ma pole veel võidu järgi käinud :D

      Delete