Wednesday, April 1, 2015

ringtreeningust


Ringtreening koosneb jaamadest. Igas jaamas tehakse üht ettenähtud harjutust kas abivahenditega või ilma. Iga harjutust teeme meie esimese ringiga 40 sekundit (nii öelda soojendus). Ehk siis teeme ühes jaamas kohustuslikud asjad ära, seejärel puhkame 10-20 sekundit, liigume järgmisesse jaama ja nii edasi. Jaamasid on meil tavaliselt kokku 8, kui on rohkem osalejaid, siis muidugi rohkem. Üks ring saab läbi siis kui kõikidel osalejatel on järjest kõik jaamad läbitud. Tavapäraselt on siis 60-sekundiline puhke- ja joogipaus.
Teises ja kolmandas ringis teeme kõiki harjutusi 60 sekundit. Ja nii saabki ~40 minutit täis ning siis on aeg kõhulihaste ja venituste jaoks.

Kui eelmises ringtreeningus tegime pärast igas jaamas lõpetamist vahele 40-60 sekundit planku või seina najal istumisi, seejärel liikusime alles uue jaama poole, siis seekord oli trenn teises mõttes raske. Mitte et esimesena nimetatud kerge oleks, lugedes ja esialgu ka mõeldes kindlasti on, aga kui vahele teed tõhusaid jõuharjutusi, siis 6.-8. jaama läbimise järel oli plangu/istumise kord tõsist pingutust nõudev. Ja nagu ikka, iga ringi lõppedes voolas higi mööda nägu alla ja näonahk oli peeditaoliseks muutunud. Värvi poolest, mõistagi. Ja siis veel kaks ringi kõiki harjutusi.

Ka eile oli Maris trenni asendamas, mis tähendas minu jaoks absoluutset teistlaadi trenni kui harjunud olen, eks ole iga treener ju oma näoga. Mis mulle eilse trenni juures eriti meeldis, oli see, et treener kutsus mind nimepidi. "Marion, Sa jõuad!", "Marion kiiremini, nooo natukene veel!" jne. Selline personaalne lähenemine mõjub alati hästi. See paneb mind veelgi rohkem pingutama, sest teised ka vahivad ja ei tahaks ju päris möku olla :D Eile oli üldse Lasna MyF-is ütlemata palju rahvast ja kõik muidugi jõllitavad, mida me seal nurgas kargleme. Ah mistepassite, tulge ka!

Eile tegime muuhulgas ka selliseid harjutusi:

kõhulihaste rull

istumine seina najal ehk staatiline poolkükk
(hea harjutus põlvede tugevdamiseks!!)

hüplemine

asted pingile põlvetõstega

mägironija

3-kilose hantliga

küljele astumistega kükid 3-kilose palliga

mõlemas käes 8-kilosed sangpommid
(sain tehnika eest kiita, ajee!)

*
Ja muidugi ei saa unustada kätekõverdusi, 
seekord tritsepsi-spetsiaal.

See trenn on ütlemata lemmik, see ei ole iial samasugune kui eelmine kord, mida näiteks ei saa pumpi või spinni kohta öelda. Aga ärge muretsege, küll mul sellest kopp ette saab ning spinni juurde tagasi pöördun :)


Mis personaalsust ja sportimist veel puudutab, on see, et sel nädalavahetusel hakkab ilmselt ägedaid asju juhtuma. Minu blogi-sõbranna kavatseb mulle personaalse täispika bodypumpi anda, can't wait, babe! ;)



*Täna kõik pildid google.com-ist.

2 comments:

  1. Mulle meeldib ka ringtreening, viimasel ringil ikka naudin viimseid pingutusi. :D
    Ja põlvi peaksin küll tugevdama, seega harjutus juures.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Põlved mul endalgi väga nõrgad, lootsingi seda mainides, et ehk saab keegi veel nipi juurde :)

      Delete