Monday, April 13, 2015

nv liigutamised ja uneprobleemid

Nädalavahetused mööduvad nii kiiresti, et sel ajal on blogi täiesti unarusse jäetud.

Reedel oli koolipäev, mistõttu oli hommikul aega, et oma uus saabunud treeningvarustus ära proovida. Kas terve inimene just vaba päeva hommikul päikesetõusuga jooksma peaks, on ise küsimus, aga normaalne ongi igav :D



püksid: jooksuriided.ee

 
mulle hakkab mu jalgade kuju juba meeldima :)
  




Ööl vastu laupäeva magasin ma ühe tunni (pidu läks pikale), ilm oli ilus ja süümekad ei lubanud kauem magada. Seega tegin jooksmise asemel pisikese 10-kilomeetrise kiirkõnni Kadrioru pargis. (Pidin kõnni lõppedes veel maja ümber ühe ringi tegema, sest muidu oleks napilt kilometraaž alla 10 jäänud :D ).



Rahvast oli pargis palju: mõned sporti harrastavad noored, titemammad kärutamas kuid enamik muidugi pensionärid, kes näod päikese poole ning varrukad üleskeritult D-vitamiini organismi salvestasid. Eks tegin isegi tavapäratult pargis tagurpidi ringe, sest nii paistis rohkem päikest näole. Nägu mul aastaringselt nagu surnul - liigvalge ja solaariumis ei käi ma põhimõtte pärast juba aastaid. Kas ainult mulle tundub või ongi jumekamad inimesed ilusad? Mina meeldin endale vähemalt jumekana rohkem.


Kokku sai eelmisel nädalal viis trennipäeva, mis on saanud pigem juba tavaks kui harva esinevaks nähtuseks. Tõsi ta ju on, et sport (ja silmnähtavad tulemused) tekitavad sõltuvust!

Imelik on asja juures aga see, et ma viimased nädalad magada ei saa. Lähen endiselt enda vanuse kohta ütlemata vara magama, alati on une jaoks vähemalt 9 tundi varutud, aga uni on katkendlik, terve öö siplen, keerutan ja näen absurdseid unenägusid, hommikul äratuskella helisedes ei suuda ma seda kuuldut uskuda, sest väsimus on rets. Ja nii päevast päeva. Algul arvasin, et tegemist on kellakeeramisega kaasnenud hädaga, aga nüüd on üksjagu aega möödas ja asi ei näi muutuvat, any ideas?

7 comments:

  1. Tead, ma ka magada ei saanud eelmisel nädalal. Esmalt ülemised naabrid kolistasid ja hiljem avastasin, et täiskuu- lihtsalt ei saa magada/puhata öösel kui täiskuu on taevas :D Püksid ka armsad, nii kahju, et neil xs-pole.
    Aga viiekas, igati super nädal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, ma ka mures, et pole midagi selga panna kui veel väikesemaks jään :D

      Täiskuu mõjub minulegi, aga kaks nädalat on natuke liiga pikk aeg..

      Delete
  2. Ma ise olen ka pigem selline vähkreja. Vahepeal aitavad palderjani tabletid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen ka teega meelitanud, iga kord ei peta siiski ära. Paldekas on järgmisena järjekorras, aitäh :)

      Delete
  3. Jumekad inimesed ongi palju palju ilusamad mu meelest!

    Ah, ma olen see unes vähkreb. Mul vist on tingitud sellest, kui soe on tuba ja kui väsinud ma olen. Ma tihtipeale sunnin end magama, aga siis asi ongi nii, et pool ööd siputan voodis aga und ei tule :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma magan juba üle kuu aja igaöiselt lahtise aknaga, muidu ei kannataks üldse uinuda. Ja sportimise ning igapäevaste kõndimistega peaksin end õhtuks piisavalt ära ka väsitama, aga ikka mingi kala.. kukun küll õhtul voodisse, aga uni on katkendlik :(

      Vahepeal ma ei maganud pea 1,5 aastat, aga siis oli mul megastress. Nüüd on kõik nii tööl, koolis kui kodus jonksus, seega ei teagi, kust abi otsida..

      Delete
  4. Mina olen ka hädas unega. Nii kui kaal hakkas langema, kadus uni. Ometi päev on aktiivne, trennid, kool, lapsed, õhtul hilja jõuan koju ja voodisse 23.30 umb. Ja juba mitu mitu nädalat ärkan ma öösel 03-05 vahel ülesse ja kõik, enam ei maga. Hommikuni tiksun üleval ja kui tuleb hea uni, siis on vaja juba tegutseda ja nö "ärgata" ja siis jälle päev otsa üleval ja öösel sama jant. Arst kirjutas tabletid aga ma ei julge neid tarvitama hakata. Hetkel olen palderjani peal aga eile ei aidanud ka see. Ärkasin veel varem 02.30 umbes ja tiksusin vist 05ni välja. Tund-pool magasin ja hops jälle pidin ärkama. Tahtsin veel täna trenni 07.15ks jõuda aga ma ei oleks spordiklubissegi jõudnud ja olin rampväsinud. Praegu joon teed ja võtan oma palderjanid sisse ja loodan, et magan hommikuni, tahan normaalselt magada ju :( See on tegelikult tõsine probleem ja erinevatest trenni/kaalu gruppidest loen, et just sellise eluviisiga inimesed piinlevad selle käes.

    ReplyDelete