Tuesday, April 14, 2015

mõned tõhusad harjutused ja menüü

Esmaspäeval läks tööl pikemalt, mistõttu tavapärasesse pumpi ma ei jõudnud, läksin hoopis (üllatus-üllatus) ringtreeningusse. Enne jõudsin veel 40 minutit lindil kiirkõndi teha. Eriline rõõm valdas mind siis kui selgus, et Maris taaskord trenni asendab. Lisaks sellele, et ta (ainsana) mind nimepidi kiidab ja utsitab, meeldivad mulle tema trenni ülesehitused enim. Trenni lõpuks mõtlesin tõsimeeli, et enamaks ma võimeline pole. Siin on minu võimete piir.

Mõni harjutusepilt esmaspäevasest trennist, ehk saate šnitti võtta:
tundub ütlemata lihtne, aga proovi nii ühe minuti kaupa, 
päris läbi võtab :)




käed sirutasime tegelikult täiesti üles välja, 
kükkides küünarnukid vastu põlve, 
raskustekes 3-kilosed hantlid

8-kiloste sangpommidega


käelabade asend hästi oluline!


Juba täna õhtul lähme Stamina tervisejooksusarja raames jooksma, kui mõned korrad oma tutikat jooksuvarustust proovinud olen, näitan teile ka.

Seniks vaadake mu viimaste päevade toidupilte:







mikrolaineahjus suppi soojendada ei soovita,
samal ajal kui pool supist on külm, on teine pool megakuum.
ja sellest, kuidas nimetatud masin kogu toiduväärtuse ära killib, 
ei hakka üldse kirjutamagi..

kapsarull kodujuustu ja kirju salatiga


 Kiievi kotlet kodujuustu ja kirju salatiga 

kohupiim kiivi ja kaneeliga

7 comments:

  1. Väga hea, et enne jõusaali minekut su postituse otsustasin läbi lugeda, teengi iseseisvalt nüüd ringtreeningut ja kasutan kindlasti esimest harjutust, mõtlesingi, et mida annaks selle "poolpalliga" teha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee, tore kui sain abiks olla :)

      Delete
  2. Hei ;) Kuidas se supike muidu maitses Sulle :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arvestades, et ma ei ole elus ühegi juurvilja sõber olnud, oli supp üllatavalt maitsev :D

      Delete
    2. mõtlesin ka sama, et huvitav, kuidas see maitses sulle :D

      Delete
    3. Ma pole üldse suppi söönud viimasel ajal. Tunnengi, et kõht vajab midagi :)

      Delete
    4. Nad pakuvad veel ka hapukapsa ja porgandi oma, proovi kindlasti :)

      Delete