Thursday, April 2, 2015

kuidas treener palus meil gorillasid mängida

Neljapäeval käisin ühes väga veidras trennis. Esiti mõtlesin, et aprillinaljadega on liiale mindud, edasi kahtlustasin aga varjatud kaamera saadet, sest see, mis seal toimus oli pehmelt öeldes veider.

Tegemist uue trenniga, mille nimeks Interval Toning. Ma saan suurepäraselt aru, et interval tähendab pulsi tõstmist ja toning lihastööd, aga kokku arvasin, et tuleb veidi teine kompott. Tund algas vägagi tantsulise soojendusega, ma olen alati arvanud, et oskan tantsida ja end sujuvalt liigutada, aga see trenn pani mind mõistma, et ei liigu ma enam nii nagu noore kitsena. Tantsida mulle iseenesest meeldib, aga tantsulisi treeninguid olen vältinud, sest need on nii veidrad, treener liigub nii hästi ja siis olen mina.. tundmas end puunukuna.

Okei, edasisest sain ma aru, et stepipingil kõiksugu säärelihase harjutused, väljaasted ja kätekõverdused, mõned combati võtted, ketastega lendamised ja asjad, aga kui treener palus meil gorillasid mängida, kivistusin mõnekümneks sekundiks. Vaatasin ainiti treenerit: kas tõesti?




See pilt on vaid selles mõttes liialdus, et nii karvaseid ja inetute nägudega isendeid ma saalis ei märganud. Aga nii me kappasimegi seal ringi. Küll vasakule 10 hüpet, siis paremale, siis ette ja siis taha. Ja uuesti. Kui veel arusaamatuks jääb, siis toetasime kogu keharaskuse kätele maha, seejärel hüppasime jalgadega palutud suunas, tirisime käed järele ja nõnda uuesti ja uuesti. Vahepeal pakkus treener meile ka banaani. Tegelt ka!

Vahepeale lihastoonuse harjutusi ja siis jälle intervalliosa, milleks oli kükita-ja-pane-käsi-maha-vastasjala-kõrvale-siis-siruta-end-graatsiliselt-diagonaalis-üles-ja-korda-sama-teisele-poole. Ja nõnda edasi, ja siis veel kaks korda kiiremini. Ja siis tee kätega mingit hoopis teist asja. Oh jumal, miks ma siin olen!?

Ma olin seal trennis kõiksugu ebamugavusi teinud ja ütlemata kaua trambeldanud ja kella vaadates selgus, et see õudus on kestnud vaid 20 minutit.. ehk siis 25 minutit pidin ma veel seal ruumis olema ja soovitavalt ka kaasa tegema.. sest oleks ju ebaviisakas niisama käed puusas seal seista või saalist lahkuda. Ma tahtsin nutma hakata, olukord oli nii lootusetu.

Täna lähen külastan vana head spinn+pumpi, seal ei saa üllatusi olla. :D

2 comments:

  1. Hahaha :D Päris hull ikka :D Ja selline asi siis reaalselt ongi olemas :D ? Ma oleks sama tundnud usu mind :D
    Minule ka väääga ei meeldi tanstulised rühmatrennid aga ma punnitan edasi, ma olen nüüd võhma juurde saanud ja ehk suudan ka sammude kordused selgeks saada. Lähen igatahes uuesti katsetama, sest osad on väga põnevad :) Aga siiani on kõik mul untsu läinud, sammud sassis, pisaradki voolanud:D Ainus trenn milega ma olen hakkama saanud ideaalselt on bodypump. Ups liialdan, ideaalne küll õige sõna pole :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa :D

      Mul oli algul BP ka liiga tempokas, ei teadnud ju sedagi kuidas pink kõrgemaks käib, palju raskust võtta, millal lisada, kui palju lisada jne. Lisaks peab seal üsna kiirelt raskusi vahetama, aeg sunnib takka. Õnneks teiseks trennikorraks oli juba teada, mida ja kuidas. Nüüd arvan, et see on üks lihtsamate killast :)

      Delete