Wednesday, April 22, 2015

jalgrattalt tolm maha! + DanceStep

Esmaspäeval käisin hambaarsti külastamas. Terve päeva põdesin, midagi süüa ei saanud, sest kõhus keeras. Tema tooli istudes hakkasid mul pisarad voolama, jaaaa, ma tean, mis puudutab hambaarsti, olen nagu tita, aga ma tõesti paaniliselt kardan seal käimist. Maksin väikese plommi paneku eest 73 raha. Üks tarkusehammas tarvis ka välja tõmmata, selle maksumuse suurusjärk 100 euri. Mõtlen, et millal ma küll uusi trenniriideid nii osta saan? :( :D

Seda enam oli pärast tema kabinetist väljudes tarvis meeli rahustama minna, võtsin suuna Kadrioru poole ja kõndisin veidi:


Teisipäeval otsustasin rattaga tööle sõita. Edasi-tagasi sain kokku 13 km, lisaks 5 kilomeetrit kõndimist ja üks väga tõhus DanceStep trenn. Mäletate, kuidas ma tantsutrenne vihkan? Aga ometi miski sundis mind sinna minema. Seekord ei muutunud Dance Zumbaks nagu eelnevalt, millest mul oli äärmiselt kahju. Trenni esimestel minutitel toonitas treener, et tegemist on edasijõudnute tantsutrenniga. Ja tsirkus algas :D 
Mambo-tšatšatša-põhisamm-mamboo, mambo üle stepipingi, jajaaa, tagasi, ristsamm, põlvetõste, tšatšatša. Nii ma seal keerutasin, mambotasin ja astusin pingile, tegin pilvebaleriini, prooovisin kaasa teha, aga kõik ei tulnud päris välja. Ja siis kui kõik 3 osa olime eraldi selgeks õppinud, teatas treener, et paneme nüüd kogu kava kokku. Päris mäletasingi esimest osa ju, tundsin end kui elevant portselani poes :)


Ühesõnaga see oli košmaar ja ma loodan, et ma rohkem sinna ei satu, tõsiselt. Küll aga sai seal ohkeerutalennutalinalakkneidu-trennis higi mõnusasti lahti. :D





MyFitnessis on südamenädal, mis puhul saavad liikmed oma sõpru tasuta trenni viia. Teen seda täna minagi, vean oma kolleegi ringtreeningusse, et ta homme kanderaamiga tööle saaks tulla :)

Lisaks saab sama nädala raames oma vererõhku mõõta, tegin sellegi eile ära, tulemuseks, et mõlemad rõhud on kõrged, aga pulsi eest sain kiita. Jess :)


 

Kui kaal õhtul 67 koma midagi on, olen mina ikka rõõmust laes küll!

5 comments:

  1. :D
    Ma tundsin end bodystep-is tõsiselt kobana, rohkem pole sinna trenni läinud. Imelik tegelikult, et eelistused muutuvad kui kogeda erinevaid treeninguid. Kirjutad nii naljakalt. Loodan, et oled õhtul laes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kummaline tõesti, et kõik muutumsies on. Aga see oligi ju naljakas, vedukas, et kellelgi pole aega seal keerulises trennis teisi vahtida, muidu saaks veelgi rohkem naerda :D

      Väljendasin end halvasti vist, juba seda kirjutades oli mu õhtune kaal 67 millagagi :)

      Delete
  2. Nii armsad soovid töökaaslasele. :D
    Aga kaalunumber on küll mega super sul ju! Seda enam, et sul ju ilmselt päris korralik lihasmass ka. Awesome!

    Pai! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures ta tuli täitsa omal jalul täna tööle, vaevaliselt, aga siiski omal jõul :D

      Jaa, kaal meeldib mullegi vägavägaväga, sain eile (personaal)treenerilt ka kiita, et rasvamass mul veelgi vähenenud ning et mu keha atleetlik on. Ka pulss oli eile parem - 73, näitab treenitust, kas pole ;) mott sajaga laeeeees!!!!!!! :)

      Delete
  3. Mina kardan ka hambaarsti, ei meeldi kui nad kraabivad ja puhastavad ja kakuvad:D No ja rahast ei tasu rääkidagi...
    Mind veeti ka MyFitnessisse kaasa sõbranädalal aha rõhku unustasime mõõta:( Vott kui kahju. Aga vahva trenn oli ja nägin ära Tartu Lõunakeskuse MyFitnessi ja ütlen ainult kiidusõnu;)
    Rühmatrennidesse pole ma siiani sattunud ja ei kipu ka. BodyPumpi tahan väga. Hetkel mul jõusaal ja kardio ja väljas mässan ;)
    Kihvtid postitused;)

    ReplyDelete