Tuesday, March 3, 2015

veebruarikuised trennid

"Kas on õige seesuguse treeningkoormuse juures dieeti pidada", küsiti minult eile kui kolleegidega ühe laua ääres lõunat sõin. See pani mu hetkeks mõtlema, aga teisalt, kumba ma siis rohkem tahan: Tutti Fruttisid süüa (mille paki ma äsja lõpetasin) või kõhupekist vabaneda? Ma ei ole tõtt-öelda selles veel selgusele jõudnud, sest mõlemad on heaaaaad, aga ma proooovin.

Kusjuures vahepeal nägin kaalul juba numbrit 68,8, aga tänaseks olen kilo raskem. Kuigi mulle tundub, et see Kristiine kaal näitabki alati Viru omast vähem, aga olen igaljuhul endiselt kuute klubis!

Endomondo andmeil kõndisin veebruaris peaaegu pealinnast Tartusse:


Lisaks on tubaste treeningute arv olenemata lühikesest kuust tõusnud:



Märts on alanud hästi: olen kaks pumpi läbinud, kusjuures nende vahe oli napilt 12 tundi ja teises trennis oli tunda, et lihased on siiski vässud. Aga ärge muretsege, ma teen enne reisi oma trennid ette ära, sest see 6-päevane treeningpaus tundub.. kohutav. Eks hakkame seal võidu kätekõverdusi tegema kui päevad läbi vihma sajab ja õues jalutada ei saa.. või midagi :P

Seoses Lasnamäe-suunalise trammiliikluse peatamisega kulub mul tööle, lõunale ja koju kõndimisele 7 km päevas. Halleluujah, ootan, et ilmad juba veelgi ilusamaks läheks, et saaks Savisaare busside asemel hoopis rattaga tööle kihutada :)

Pärast reisi ootab mind aga üks tore koostööpakkumine. Ronhill ja treeningriided on märksõnadeks. Surfake seni nende ülimugaval kodulehel: jooksuriided.ee :)

1 comment:

  1. Tubli jalutaja!
    Koostöö on hea :D
    Jään ootama, mida head skoorisid.

    ReplyDelete