Thursday, March 19, 2015

tõusen tuhast ehk goodbye laiskus!

Eelmine postitus tõi minu ellu uskumatult palju entusiasmi. Aitäh mu lugejatele, kes mind hea sõnaga toetavad! :)

Mul on iseeneslikult välja kujunenud selline trend, et kolmapäeviti puhkan trennist kuid sel nädalal otsustasin midagi teistmoodi teha. Juba teisipäeval õhtul käisin 7-kilomeetrisel kõnniringil. Täiesti üksi ja täiesti sihitult Tallinna kesklinnas.
Kolmapäeval külastasin ringtreeningut. Sain mitmel korral kiita oma sooritustehnika eest, aga kõige meeldivamaks kiituseks pean seda, et teen clean&pressi õigesti, jepjep, treener ütles! Ma ei ole seda kunagi üle 10kg kangiga proovinudki, aga ringtreeningul on kehv raskusi vahetada, sest see, kes minu järel samasse jaama tuleb, peaks hakkama jälle minu maha krutitud kettaid juurde lisama, seega tegin (teiste pärast) 15kg kangiga. Vaauu, ma sain hakkama ja olen nii uhke!


Neljapäeva hommikuks käis sõbranna välja, et lähme trenni, mul oli juba hirm, et öö jääb nõnda lühikeseks ja niigi kolm järjestikust päeva treeninud. Juhtus aga see, et kõndisin jalgsi hommikul kuue ajal soojenduseks trenni, selgus, et sõbranna jäi siiski koju magama. Ma ei lasknud end sellest heidutada ning tegin mega kätetrenni, et pumpis kauem vastu peaks (siia alla kuulus ka 100 kätekõverdust). Enesetunne on nüüd nii hea!

Miks ma kõike seda kirjutan, et üksi sihitult kõndisin ja et hoolimata teiste alt hüppamisest jõudsin trenni, on see, et kui tahe on olemas, leiab alati viisi realiseerimiseks. Ja kui ei leia, siis arvan, et ju ei olegi nii karjuvat vajadust.
Mul ka tegelikult väga enam pole, aga mulle meeldib õudselt see trennijärgne fiiling. Kusjuures täna trennis vaatasin, et vaau, ma olen ikka täiega püss - sangad on kadunud ja kõhuümbermõõt ka vaikselt väheneb.
Wiiiii!

Noh ja kaal ka kilovõrra vähenenud, lisaks lugejate ning kolleegide kiitused, kuidas ma siis saan koju pikutama jääda! :D



Ilmselt juba järgmises postituses saan aga oma uut spordivarustust näidata ;)

4 comments:

  1. Kusjuures ongi tore, et ajaga on see spordisaali suur peegel üha paremaks sõbraks saanud :D Üha parem keha vaatab sealt vastu, ma olen sinuga samas paadis.

    Aga 15kg....no tõeline jõujunn oled! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul oli korraks hämming, et misassja, ma olen 12kg kaotanud mitte 15 ju :D

      Kevad ei mõju mulle hästi..

      Delete
    2. Minu meelest sellise raskusega saabki selle õige clean&pressi tunde kätte. Super tubli! Ikka ja alati imestan su võimet leida võimalusi, mitte vabandusi. :)

      Ootan põnevusega seda uut spordivarustust!

      Delete
  2. Ooo..tubli, mul max 12 kg..peab siis varsti tõstma :D

    ReplyDelete