Tuesday, March 17, 2015

kevadine laiskus

Kui ma pärast nädalaajast (reisi)pausi spinnima läksin, oli tunne nagu oleksin esimest korda elus spordisaali jõudnud. Tõepoolest oli nii raske!

Pärast nimetatud trenni ja rasket koolinädalavahetust, kus ajavahemikus 9-19ni istusin koolis ja koju jõudes tegelesin kooli kodutöödega kuni südaööni ja nii kolm päeva järjest, siis tööle tulemine tundus megapuhkusena. Olin esmaspäevaks plaaninud pump + spinni kombo, aga mida lähemale see aeg jõudis, seda rohkem ma tahtsin koju pikutama minna. Lõpuks suutsin endale tööjuures trenniriided selga suruda (töötab nii hästi!) ning see tähendas, et ei ole enam pääsu - tuleb vähemalt pumpima minna! 

See on ikka see, et kui reisil olles unistasin kojujõudmisest, et trenni minna, siis siin olles tuli selline laiskus kontidesse, et oioioi ehk siis ihaldame ikka seda kättesaamatut.

Vastupidiselt enamikele, ei hakka mina uuest kavast sisukokkuvõtet tegema, ütlen vaid, et mu õlad on nii nõrgad, mistõttu oli mul tunnis mitumitumitu väga ebamugavat kohta nende õla-lugude juures. Ja et väljaasted on niinii mõnusad kui neid teha oskan (H)



Tegin pisukese endli ka oma uute pükstega :)

PS! Kavatsen täna rattapumbaga sõbra külla kutsuda, et velo töökorda saada ja siis pole enam pääsu - ma hakkan jälle rattaga tööl käima!

20 comments:

  1. Replies
    1. suur aitäh, iseendale meeldib ka päev päevalt peegelpilt aina rohkem :)

      Delete
  2. Õlad ja väljaasted - jep, mõlema osas samad mõtted :-D

    ReplyDelete
  3. Minu arust ka on Sul väga hea vorm! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aitäh, means a lot!
      ma täna juba nii julge, et olen lausa lühikeste varrukatega kontoris (H)

      Delete
    2. Ilusale inimesele võib ju komplimente teha.
      Varsti peabki kandma lühikesi pükse(!) ja toppe, niiet peab harjutama juba! :D
      PS! Aitäh! Tead küll mille eest. :)

      Delete
    3. Hahaa, ma olen nii blond, arvasin algul, et kiidad mind kommentaaride eest, mis Su keha kohta ütlesin. Pärast paari tundi sain aru, et see oli hoopis midagi muud :D :D :D

      Delete
  4. Minu meelest on ka vorm täiega hea!! Pepul on nii ilus kuju. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. see postitus ei olnud üldse mõeldud kiituste väljapressimiseks, aga aitääääääh (A) :D

      Delete
    2. Aa muide, käisin ka neid tosse Nike'i poes katsumas. Tundusid tõesti ikka väga väga mugavad ja mõnnad!

      See oli täitsa sundimata ja väljapressimata kompliment! ;)

      Delete
    3. Aitäh, oled nii armas :)

      Delete
  5. püksid matchivad hästi trennipapudega:)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. suuuur aitäh, seda on väga suuur rõõõõm kuulda (A)

      Delete
  7. Mulle jäi ka kohe silma, et väga ilus keha on sul :)
    Tublid oled!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, teie sõnad mõjuvad nii hästi mulle! =)

      Delete
  8. Jaa vorm on hea! :)
    Tahtsin küsida, et kui rattaga tööle lähed siis paned spetsiaalselt trenni riided selga ja võtad viimast või rahulikult sõidad kohale? :)

    ReplyDelete
  9. Kniks!

    Siiani olen tulnud kleidiga, mul selline stiilne naiselik (korviga) linnaratas. Kui väga higiseks peaksin saama, siis on tegelikult ka pesemisvõimalus olemas, aga see nõuab jällegi veel varasemat starti kodust.. seega tööle sõidan tsillides ja koju võib hoogsamalt vändata :P

    ReplyDelete