Friday, March 27, 2015

jooksuriided.ee + selle aasta esimene jooks

Seoses tõsisema jooksuhuvi tekkimisega, sain Karmeni blogiläbi Ronhilli poiste ja tüdrukutega heale kokkuleppele nende pakutavate (jooksu)riiete proovimiseks. Seda enam, et Stamina jooksusari on ees ootamas ning viilida enam ei saa :D

Esiteks köitis mind nende koduleht - graafika, selgus ja konkreetsus. Ma ei pea läbima labürinti, et jõuda sobivasse kategooriasse leidmaks omale vajalikke tarbeid.

Tõsi, seda, et mulle nende hinnad meeldivad rohkem kui näiteks mõne tuntuma ja nimekama brändi omad, on muidugi üheks kõige suuremaks põhjuseks, miks Ronhilli toodete poole vaatama hakkasin. Kvaliteetsed pidid need ka olema, aga seda veel liiga vara arvustada, olen nende pükstega vaid korra treeninud.

Ma olen tõesti kandnud nii HM-i, Nike'i, Adidase, Primarki kui ka Marati trennipükse ja olen siiani kõigiga rahul olnud.. kuniks nad katki pesen. Miks ma üldse spetsjomm spinnipükse tahtsin kui eelmistega rahul olin, on see, et mitu päeva järjest sadula otsas istudes jääb lõpuks tagumik siiski valusaks ja trennis suts ebamugav olla. Samas just krõbedate hindade pärast on rattapüksid eelnevalt poodi jäänud, aga jooksuriided.ee lehel on minu püksid saadaval hinnaga 20 eurot ja 30 senti - miks siis mitte proovida!

Püksid näevad samasugused välja kui netipoeski:



Aga kui neid jalga panema hakkasin, lasin korraliku irve näole, sest seestpoolt avanes selline vaade:


No nüüd mõistan neid "käisin hiigel-hügieenisidemega spinnis, et pepul valus poleks"-jutte :D Aga nunnu, et see pehmendus roosa on, minu südame on need juba enne trenni võitnud!

Trennis, tõsi, oli tõesti väga mõnus istuda, jalgevahe osa on piisavalt suur, et igas asendis sõites pehmendusest mööda ei istuks. Säärte alumises servas on silikoonist ribad, mis ei luba püksisäärtel üles rulluda nagu tavaliste lühikeste retuusidega vändates (been there, done that). Töötab samal põhimõttel nagu sukad, mida ilma trippideta kanda saab.


Et trennikalendrit värvida, vedasin end täna hommikul tuulest ja külmast hoolimata esimesele jooksuringile. On ikka väga hea tunne vaba päeva hommikul juba enne kaheksat esimene trennitiir lõpetada :)


Kilometraažiga olen rahul, eesmärgiks oli 3 km ning see sai ületatud. Samas tean, et oleksin veel rohkem suutnud, aga otsustasin esimese korraga mitte üle pingutada.

Jooksuriided.ee-st tellisin pükstele lisaks ka joogipudeli, sest igavene jama on tavapärast üsna suure läbimõõduga veepudelit jooksmise ajal käes hoida, ei ole mugav minu jaoks. Minule iseloomulike distantside puhul piisab ka pudeli suurusest, 270ml, hästi. Uus pudel oli käeshoidmiseks mugav, aga ma ei keeranud korki piisavalt hästi kinni, mistõttu said juues kindad märjaks - järgmine kord olen hoolsam!



Ootan hullult soojemaid ilmasid, et saaks ilma jopeta joosta. Spetsiaalset jooksujopet mul pole ja vastu kevadet ei näe mõtet ka selle ostmisel. Ja ilma kinnasteta oleks ka mõnus joosta ning õuejõusaalides tegutseda, mmm.

Järgmiste sportimisteni :)

9 comments:

  1. ahh, ma vaja seda pudelit oma ellu :D hea jalutamisel ka kaasa võtta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaa, see hea hinnaga ka ;)

      Delete
    2. ja saab jalgratta lenksu otsa ka sutsata :D

      Delete
    3. tellisin 2tk neid pudeleid :D :D

      Delete
    4. Tubliii! Hea sõna ikka levib kiirelt, mul kolleegid ka tellimishoos :)

      Delete
  2. Hommikuti joosta on nii mõnus :) Pean ka ikka uuesti käima hakkama. Püksid on ägedad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, ma üldse hommikuinimene, kahju, et rühmatrenne nii vara pole :(

      Täna käisin õhtul vihmaga jooksmas, oli ka väga mõnus!

      Delete
  3. Oh, mõnus, et said midagi hea hinnaga. Isegi olen neid spinnipükse piilunud, kuid otsustasin jooksujope kasuks, sest varsti spordiklubiga liitumine läbi ja spinnida ei saagi. Jooksupudel samuti plaanis tellida(mugav jooksmas käia), siis ikka ühtekad :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Käisin täna spetsjomm tavalise pudeliga jooksmas, et eriti hästi kontrasti tabada. Uus jooksupudel on ikka üleprahi-teema! :)

      Delete