Tuesday, March 31, 2015

jooksudistantsid pikenevad

Pärast reedest ehk selle aasta esimest jooksu, oli järgmisel hommikul puusast veidi allpool lihastes mõnus valu. Hästi kummaline, et ma varem seda tundnud ei ole - ju ei ole õigesti jooksnud.

Terve nädalavahetuse istusin koolis, sõna otseses mõttes istusin ning sõin vahele šokolaadi, sest mu aju keeldub ilma selleta funktsioneerimast. Eriti kui tegemist on finantsarvestusega. Pühapäeva koolipäeva lõpuks oli seetõttu vastik tülgastus tekkinud ning vedasin oma pekid jälle jooksurajale.
Trepikojast väljudes selgus, et vihma sajab ja see nõme tuul pole ka kuhugi kadunud. Kuna ma jooksen endiselt sulejopega, siis see hoidis nii kenasti tuult ja vihma kinni, et pärast paari liigutud minutit oli niimegapalav, et ma hakkasin mõtlema, et ehk peaks siiski spetsjomm jooksuriided ostma. Teadagi pole ju kehva ilma vaid vale riietus..

Võrdluseks eelmisele jooksukorrale võtsin seekord kaasa täiesti tavalise Saaremaa veepudeli ning tõdesin, kui ebamugav sellega joosta on. Ärge küsige, miks ma nii eksperimenteerin, mingi kiiks ilmselgelt :D






Ma ei tea, kas saab kellakeeramise süüks ajada või mitte, aga viimased kaks hommikut olen ma trenniäratuskella kinni lükanud, teps mitte ei suuda end õigel ajal voodist välja ajada, rääkimata siis veel tunnike varem ärkamisest, et trenni minna. Motivatsioon, aeee!?

Ja lõppu üks minu viimase aja parimaid leiupilte, mille telefonile taustapildiks panin, et ei unustaks:


Mhmh, ühistranspordis on küll veider olla kui keegi näeb, 
et mul mingi tsiki poolpaljas pilt taustaks on :)

9 comments:

  1. Nii tubli, et end sellise ilmaga ikka jooksma ajasid :).
    Kuidas sul kaaluga lood on? Langeb ikka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ise olen ka jubeuhke! :D
      Kaal ikka seal 70 piirimail, aga algab ikka kuuega :) Pole päris pikalt hommikusse trenni end vedanud, et seal õige kaal teada saada. Tõtt-öelda seda numbrit enam taga ei ajagi, see, et algab kuuega, oli mu kinnisidee, mis lõpuks realiseerus. Kõhult tahaks veel veidi pekki kaotada, ülejäänuga olen juba rahul :)

      Delete
  2. Ma võin ka šokolaadi nagu leiba süüa kui kooliasjadega tegelen. Kõrgema matemaatika jms-ga võiks olla loengutes kohustuslik batoonike laua peal üliõpilastele :D Äkki sellepärast ma kuidagi ei tahagi õppida, et šokolaadi kodus pole :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ütlemata nunnu, et kaasa räägite, aitäh :)

      Aga selle õppimisvõime taastamiseks ära šokolaadi küll ostma hakka!!!! :P

      Delete
    2. Ei hakka jah :) peab ilma hakkama saama.

      Delete
  3. Minul on üsna tihti nii, et vaata aknast välja ja mõtlen, et "sellise ilmaga küll jooksma ei lähe", kuid kui sa seal juba oled ja jooksmisest mõnu tunned, siis pole vahet, mis ilm on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selge see, et alati on kergem vabandusi leida mitteminemiseks kui et püsti tõusta ja asi vingumata ära teha. Ma tookord lihtsalt ei teadnud, et nii kole ilm on.. muidu oleks ka minekus kahtlema hakanud :D
      Kusjuures nii vähe kui ma aastate jooksul jooksnud olen, olen nautinud seda just vihmaga. See niiskus sobib jooksurajale ütlemata hästi.

      Delete
  4. Tuled mulle 10.mai seltsi 23km jooksma? :D
    Tubli, sulejopega on ilmselt soe sellise ilmaga. Motipilti kiidan samuti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totu. Kusjuures mõtlesin Su peale kui mu 5km täis sai, et kuiiiidas see 23 km üldse võimalik on!?!?! :D

      Delete