Thursday, March 26, 2015

halva tuju korral vea end trenni!

Tuli välja, et mu eelmine postitus pillidest oli ütlemata populaarne. Siiani on see mu blogis kõige enam loetud postitus, minu rindade tundlikkusest ja päevade valulikkusest luges üle tuhande silmapaari :D, aga ma jätkan siiski trenniteemadel :)

Kolmapäevaks oli mul tiksunud trennivabu päevi juba viis tükki järjest. Lauakalender, milles treeningpäevi värvin, oli pikaks ajaks värvimata jäänud, mis sundis mind esialgu võimatutena näivate perekonna ja tööprobleemide juurest siiski trenni minema. Külastasin Synrgy360 ringtreeningut, mis on mulle esimesest külastuskorrast väga meeldinud, aga kolmapäev on tavaliselt mul puhkepäev ja seetõttu me tihti ei kohtu. Ringtreening on tore sellepärast, et see on iga kord erinev ja nii paljusid lihaseid kaasav ning higistama, pingutama panev. Pärast trenni oli niii hea tuju ja enesetunne garanteeritud, et ma imestasin taaskord, miks ma juba varem kogunenud pingetest hoolimata end trennisaali ei vedanud!?

Kes ei tea, millega tegu, vaadaku Synrgy360 videot, kas pole lahe?



Tuleval esmaspäeval peaksin tööl ühest rohkem kui pool aastat vändanud hiigelprojektist priiks saama ning siis on jälle iseenda jaoks rohkem aega. Sain oma uued Ronhilli spinnipüksid ka kätte ja kavatsen neid juba täna õhtul testima minna, ei kannata üldse oodata! Olge valvel, ma kavatsen seda kogemust teiega jagada :)


No comments:

Post a Comment