Tuesday, March 24, 2015

elu ilma antibeebipillideta

Pärast seda kui ma omale mõned meeslugejad juurde sain, on osadest teemadest ebamugav kirjutada.
Näiteks sellest, kuidas mu elu ilma pillideta välja näeb. Seega, kallis mees, ära Sina enam edasi loe :D

Esiteks tekkis mul mõni päev pärast pillide söömise lõpetamist nii hull kõhuvalu, et sain pärast mõnepäevast kannatamist emergency-güne juurde mindud ning kanged antibiootikumid peale (olgu etteruttavalt öeldud, et põhjust ei tea keegi tänaseni ent valu kadus). See söömise-periood langes minu peika ja minu sünnipäevade + valentinipäeva perioodile, kus ikka ühe Asti klaasi tahaks ju tõsta, aga valu oli nii hull, et ei saanud kuidagi söömist edasi ka lükata. Hiljem mõtlesin, et ega alkot polnud tegelikult vajagi, need antikad ise tekitasid üsna sageli pearinglusi, ma oleks ühes spinnitrennis vändates rattalt lausa maha kukkunud. Tõesti oli nii hull!

Teiseks muutusid mu rinnad ülitundlikuks (varem pole seda olnud), mul oli ebamugav isegi rinnahoidjat kanda.

Kolmandaks mu higi haises esimestel nädalatel ütlemata rõvedalt. Mul oli siiralt kahju neist inimestest, kes pidid trennis minu kõrval treenima ja kel hea haistmismeel. Pärast trenni tahtsin kõik riided minema visata, sest see võimalus, et isegi pesukapslid seda haisu maha ei pese, oli suur. Aga nii isekas olin küll, et terveks eluks seetõttu treeningsaalist kõrvale ei jäänud. Pealegi tuletasin omale meelde, et Madiken ütles kunagi pillide söömist lõpetades, et see möödub. Tänaseks on pea kaks kuud möödas ja hais taandumas..

Neljandaks juhtus see, et mu juuksed läksid ülirasvaseks. Kui ma tavaliselt pesin juukseid korra päevas, siis nüüd lisaks hommikusele pesule pesin ka pärast tööd juukseid kui vähegi okei välja näha tahtsin. Pärast nelja nädala möödumist kadus ka see.

Viiendaks - päevad. Üks olulisi põhjuseid, miks pillide söömise lõpetamist edasi lükkasin, oli see, et ma ei tahtnud enam kogeda neid räigeid krampe, mis perioodi ajal tekkisid. Jep, need on tagasi.

Seda kui palju nad minu kehakaalule mõjusid ei oska ma öelda. Ma mäletan vaid seda, et enne nende söömist kaalusin ma ~45 kilo, vahepealse 80-ga päris hull vahe. Aga asi võis olla vabalt ka minu laiskuses, möödunud 12 aastas ja järeleandlikkuses kõiksugu kookide ja pirukate suhtes.

Tänaseks on möödudnud 7 nädalat ja ülal nimetatud sümptomid on pea täielikult kadunud ning tundub, et ka tselluliit on asjad pakkinud ning otsustanud mu tasapisi hüljata. Loodan, et pole liiga vara hõisata, aga tundub, et nende hormoonide sissesöömise lõpetamine oli parim, mida ma oma kehale teha sain.

Trennist olen neli päeva eemal olnud, küll aga isegi eilse tormise/rahese ilmaga sain 10 km ikka kõnnitud. Ja mu uued trennipüksid jõudsid kohale, ehk juba homme saan neist kirjutada :)

7 comments:

  1. Kas hakatakse titte vorpima? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vara veel. Läksin alles kooli :)
      Ühel hetkel hakkas kõhe kui mõtlesin, et pea 12 aastat omale hormoone sisse söönud olen..

      Delete
    2. Mina ei olegi vist väga hormoonivastane. Minul on ka iga kuu suured kõhuvalud ja absoluutselt iga kuu võtan sellepärast valuvaigisteid. Pillidega seda polnud. Lisaks oli näonahk puhas, praegu esineb vinne.

      Plaanin tulevikus hormoonspiraali kasutama hakata, hetkel mul tavaline. Miks kannatada, kui võiks hoopis lahedamalt elada? Kas on mingeid uuringuid, mis konkreetselt ütleks, et pillide võtmine teeb seda ja kolmandat halba? Või on rohkem selline külajutu tasandil, et paha paha, sest hormoon?

      Delete
    3. Ma ka ei ole hormoonivastane, aga üritan tasapisi keemiat oma elust kõrvaldada. Kui kõik päevad hakkavad krampidega olema, siis meibi naasen tagasi mingi ravimi juurde, mis seda leevendaks, ma absuluutselt ei välista seda, aga kuniks saab ilma, proovin nii.

      Varsti võtan ka kätte ja lähen ilmselt maale elama ja nii nagu see ökondus käib :D

      Delete
    4. Kõigepealt hakkad ikka veganiks :D Ja siis maale!

      Delete
    5. Ma teen neid asju teises järjekorras, nii on põnevam :D

      Delete
  2. Ma arvan, et see pole halb mõte vahepeal paus teha. Peale last võtsin natuke aega uuesti pille aga siis lasin hormoonspiraali panna. Hakkasin mõtlema, mis magu teeb selle pika tablettide neelamise peale (arsti käest ma ei küsinud muidugi, nii et ma päriselt ei tea ). Praegu on väga mugav, külalisi ei käigi :) Enne olen ka pause teinud aga valuvaigistid pidid jmh käepärast olema..

    ReplyDelete