Thursday, March 12, 2015

ebatervislik puhkus Londonis


Londonis veedetud kuue päeva jooksul toitusime põhimõtteliselt saiast ja makaronidest. Ehk siis hotdogid, burksid, küpsised, krõpsud, friikartulid, erinevad valmistoidud (enamasti pastad), päris süüa tegime ise vaid hommikuti - võileibu :D Lisaks mitmed imemaitsvad siidrid.
Pole ammu ilma nii kehvasti toitunud, seega üks lisandunud kilo ei olegi nii hull.

Ilm oli ilus ja kevadine, mis soosis jalutamist. Kahel päeval kõndisime 12+km, teistel päevadel 8-9 km ringis ning iga päev treenisime Primarkis ning Forever21-s riideid tassides, vahetades ning neid koju vedades. (A)


Hyde park

London Eye


 Panen siia vaatamiseks kohvripildi, millega Tallinnast startisin:
(PS! Vaadake kohvri sügavust, hea järgmise pildiga võrrelda :D )

Ja järgi pildi kohvrist, millega naasesin:



Oma uut soetatud aluspesu, sokke, särke, sviitreid, käekotte, (nelja paari) jalanõusid, jakke, pükse, mitmeid skooritud kleite ja suveniire siia üles riputama ei hakka, küll näitan aga trennigarderoobi täiendust:





See pusa tundub totter, ma tean, aga hind oli hea ja see on niii mõnusalt soe ja pehme, et pärast kahte järjestikust poes proovimise päeva otsustasin selle siiski koju vedada. Põhiliselt sellepärast, et mul ei ole mitte ühtegi pikkade varrukatega asja, millega sporti teha. Eile õhtul tegin pusaga juba esimese kiirkõnni ringi ka ning kuu pärast algavad meil ju Stamina jooksud, see pusa hakkab veel korralikult higi nägema :D

Ega pole siin midagi enam laiselda, õhtul spinn + pump93 ootamas. :)
 
Edit: teised riidepildid ka :)
 
ketside värv tegelikkuses erksam :)
 
 
 
 
 
 
skooritud kleidid :)
siin oranži kleidi värv paremini näha,
aga mitte ikkagi nii erk kui päriselt :)
 
 
 
lemmik-kombo :)

14 comments:

  1. Replies
    1. Ja mul on nii kurb, et kohver nii väike on.. ja et ma nii kooner olen, et suurt pagasit osta ei raatsinud :(

      Delete
  2. Ma ikka tahaks neid kotte ja jalanõusid ka näha. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. väike maniakk oled :D aga pildid lisatud!

      Delete
  3. Tunnen pildilt ära Primarki trennipüksid, koguaeg kõnnin neist mööda ja mõtlen, et peaks endale ka ostma :D Kas tk maxxi nimelises poes ka käisid? See on mu lemmikpood vist :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaaa, Primarkist ongi enamik kraami, mõni kleit ka Forever21-st. Maxxi poodi ei silmanudki, kas neid ka mõni Oxford streetil?

      Delete
  4. Jah, halasta ometi uudishimulikele ja näita jalanõusid :D

    Kas tõesti oli seal juba niiiii soe ja mõnsa, et said jaki väel ringi käia? Suurepärane ju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaa, enamik päevi oli mõnsa, viimasel päeval oli kõle tuul, siis pidi ikka kevad-sügis mantli peale viskama :)
      lisasin pildid ka :)

      Delete
  5. näita ikka kõiki oste, ära ole kade nüüd :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinu soov on mulle käsuks :P tegin pisukese editi

      Delete
    2. sinine on ikka täiesti su värv! aah, kleidid, tahaks neid seljas näha, tunduvad nii ilusad.. see hall pluus tundub ka üks eriti ilus ese olevat!! väga hea shopping oli sul :)

      Delete
    3. Ma tahaks isegi neid kleite juba selga visata :D

      Halli/beezi ei pea ma jällegi üldse enda värviks, aga viimastel kuudel on meeldima hakanud.. lisaks need lullad krae juures, lemmikud (A)

      Delete
  6. Juhuuu! Nii ilusad asjad ja ma vaikselt olen omaette tüüpiline kade eestlane. Eriti kade olen nende kottide üle. Aga tundub, et kevad saab sinu jaoks imelise garderoobiga alata! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, kevad on mu lemmmmmmikaeg ja ära kadetse, Sa oled ilma asjadetagi vähemalt sama lahe kui ma :D

      Delete