Tuesday, February 24, 2015

uued papud, veelgi suurem motivatsioon!

Motivatsiooni suurendamiseks aitab teadupoolest imehästi uute kaunite treeningriiete või -vahendite ost. Motivatsioonist mul puudust pole, aga otsustasin end sellegi poolest hellitada uute treeningjalanõudega.

Olin silmanud roosasid Nike üldtreeningu jalatseid Sportdirectis kahel korral. Nüüd seadsin jalutamistuuri sinnapoole, et need koju tarida. Minu roosad lemmikud olid maha müüdud ning olin üsna nukker - mul on nii suur jalg, et tihtipeale ei leiagi sobivaid jalavarje. Viimased jooksutossud ostsin näiteks meesteosakonnast.. Aga jooksukad ei ole üldtreeningus väga mugavad. Saab hakkama, aga võiks mugavam olla.


Mott oli sajaga maas ja kui mööda keskust kodu poole lonksin, jäi minu teele Nike esinduskauplus. Ma käin seal vaid übersoodukate ajal skoorimas, nüüd neid -50% vms silte väljas polnud ent poodi ma siiski sisse astusin. Pigem mõttega, et saaks ilatseda kui kauneid asju maailmas tehakse. Klienditeenindaja hüppas kohe minu juurde ja tahtis aidata. Nende 140+ euri maksvate papude juures nentisin teenindajale, et tulin vaid vaatama. Teenindaja sai vist aru, et ma rott olen ja pakkus mulle kohe soodushinnaga treeningjalatseid. Algul keeldusin kuid siis nägin ma seesuguseid sokilaadseid ülikergeid värvilisi jooksuketse, mis sobivad ka ideaalselt üldtreeninguks:


Kui pildilt pole aru saada, on need justkui kummitallaga sokid. Kogu tallapealne osa on kootud, reaalselt sokimaterjalist, venivad, mugavad, jala järgi.

 Jep, need pildid on juba kodus tehtud :D

Napilt jõudsin hommikuni oodata, et nendega pumpi (kekutama) minna, õumaikaad kui mugavad need on, tõesti nagu sokkide väel treeniks - niiii head!

Pumpis sain ka esimest korda tehtud väljaasteid nii, et tagumises jalas valu ei tekkinud, ikka täiega success, et enne uue kava tulekut jõuan vana kava kõik osad lõpuni tehtud ja veel õigesti ka!

Mis hommikusi trenne puudutab, siis olen leidnud omale kaaskannataja, kes viitsib isegi rohkem hommikuti käia kui mina. Või pigem niipidi, et ta õhtuti käia ei saa (hommikune pakett) ja mina tahaks just õhtuti rühmatrennides käia (hommikused algavad liiga hilja, jään tööle hiljaks), nii mul eelmisel nädalal 5 trennipäeva ja sel nädalal kolm juba kirja saigi.


Mott on põhjas ja uuel nädalal ootab meid oma ahvatlustega London. Hilbud, soodsad trennihilbud, ma tulen päästan teid ära! <3

Huvitav oleks kuulata, mis teisi trenni-inimesi motiveerib? =)

8 comments:

  1. Mul vist polegi konkreetseid asju, mis motiveeriks. Tänaseks on trennis käimine harjumuseks saanud ja mul oleks lihtsalt enda ees piinlik, kui ma ei läheks. Siiani on iga puudumine olnud täielikult põhjendatud, ma võin öelda, käsi südamel, et alates augusti lõpust, kui trenniga alustasin, ei ole ühestki trennist puudunud sellepärast, et ei viitsi minna :)

    Uued trenniriided ei jookse muidugi kunagi mööda külgi maha. Meil üks treener ütles, et kui kolm korda nädalas trennis käia, tuleks osta igal aastal uued jalatsid. Nii et aeg-ajalt tuleb igal juhul trennigarderoob üle vaadata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oled Sa alles tubli! Sa käid vist enamasti lõuna ajal ka?

      Ma jällegi tüdinen nii kiiresti asjadest ära, mistõttu mul trennigraafikut polegi. Vanasti käisin kindlatel päevadel, kindlates trennides, aga nüüd lähen siis kui mingi konkreetse trenni tuju on ja kui ajad sobivad minu graafikuga :D Mul on tihtipeale pärast tööd mingid erakordselt lahedad plaanid tekkinud, siis tarvis hommikul jõusaalis või mõnel teisel päeval topelttrenn teha. Kõlab nii friikilt, aga vähemalt 5 trenni saab nädalas niiviisi kokku, lisaks pea igapäevaselt 10 km kõndimist.
      Tossugraafik siis klapib minu aktiivsusega, viimased ostsin suvel :D

      Delete
  2. Palju sa siis lõpuks nende tossude eest maksid? :D Need näevad tõesti mega coolid välja ja mina ilastan ka uute üldtreeningu tossude järele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nõks alla 70 :) SD-s olid kallimad ja palju rohkem nö plastikust (kõvad ja pahad) :D

      Delete
    2. No siis ju täitsa hea diil! :D Ma võidan äkki täna õhtu Bingo Lotoga ja saan ka tossujahile minna.

      Delete
  3. Wow, nii armsad papud! (Oi tahaks ka igasuguseid riideid, kui vaid rahakest oleks)
    Mind motiveerivad praegu iganädalased tulemused.

    ReplyDelete
    Replies
    1. On onju (A)

      Silmnähtavad tulemused on muidugi eriti pro, Sa oled megatubli!

      Delete