Friday, February 13, 2015

spinning erinevate treeneritega

Täna hommikul käisin taas spinnimas, kann oli eilseõhtu spinnist veel kange, aga tänane treener pidi nii äge olema ja kui tihti mul ikka vaba hommik on!

Margus tundus algul veidi kummaline, silmsidet terve trenni jooksul kellegagi ei tekitanud, vahtis ainult maha ja päris valju häälega andis käsklusi, aga ma olin esimeses reas ka, meibi tagumises oleks okei olnud. Sain jälle tõestust, et treenerist oleneb ikka megapalju! Tänane trenn ei olnud üldse lihtsate killast, hoopis omanäolisem, nõudes rohkem pingutust ja muusikavalik oli ka vahva. Venituste ajal kuulasime Erich Kriegerit näiteks :D

Olles tänaseks viie erineva treeneri juures spinnimas käinud, võin öelda seda, et pooled neist ei kasuta mõisteid, näiteks "tempo" ja "pooltempo", pooled neist ei pööra tähelepanu sellele, et kehahoiak õige ja põlved pehmed oleks, et püsti seistes puusad sadula kohal asetseks, et õlad peaksid all ja pingevabalt olema, et keharaskus oleks jalgadel mitte randmetel jne. Ma õnneks ei saa öelda, et keegi proovitutest megahalb oleks, aga osadel on lihtsalt põhjalikumad trennid ning jagavad rohkem informatsiooni, näiteks Marek mainis oma trennis viimasel workshopil läbitud teemasid, sest selge see, et kõik sinna (k.a mina) ei jõudnud. Viktor jagab aga tihti toitumissoovitusi. Nunnu, kui pole kahju oma teadmisi jagada. :)


Täna sain ka sõbrapäeva kampaania esimese kingi kätte - Virus oli valida kas saunalina või kehaanalüüs, võtsin viimase ja tahaks juba minna!!!

9 comments:

  1. Juhuu, saad minna nüüd analüüsima :)
    Ja treenerist oleneb palju ja noppisin siit postitusest mõned terad, mida silmas pidada spinnis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea meel, et saan kellelegi oma infoga kasulik olla ;)

      Delete
  2. Ma oleks ka analüüsi võtnud. Jään tulemusi ootama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saan rätiku ka, üks sõber liitus veel :P

      Aga analüüsiga läheb veits aega, kõik ajad järgmisel nädalal bronnitud :(

      Delete
  3. Mis treener Marguse perekonnanimi on? Meie klubis on ka Margus (Mikk) ja tema tegi meile just kolm nädalat meie enda treeneri asendust. Lasi ka mõne Elmari pala sisse ja on selline kõva häälega, aga oma tööd tõsiselt võttev ja hullult tore treener, kelle trennid ei ole sugugi kerged, aga vaheldusrikkad küll. Äkki on sama? Nagunii need treenerid ju jagavad end mitmete klubide vahel.

    (kristallkuul, kes proovib nüüd teise kontoga sulle komme panna, wordpressiga saan ainult kodust)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah Sa vana salakommentaator!

      Jep, Mikk jah. Ma tunni lõpuks juba harjusin ära, alguses oli küll imelik, sest näiteks Martin Ots, Marek Kõiv ja Viktor vaatavad küll koguaeg saalis ringi, et leida keegi, keda utsitada, kelle asendeid paremaks muuta vms. Kogenul väntajal on muidugi savi, aga algajaid oli kahju vaadata. Omamoodi trennikogemus, aga seda, et Marguse trenn kerge või igav oleks, ohei! :D

      Delete
    2. :P

      See spinn, kus mina käin, on EasySpinn ja see on ette nähtud algajatele. Seega Margus, algajate tundi asendades, küsis tunni algul, kas keegi on esimest korda ja vaatas kõigi asendid-ratta seadistused üle. Isegi mina pidin sadulat kõrgeks panema :D ja ühe päris algaja sättis ta kang kangi haaval ise paika. Nii et mina teda pealiskaudsuses pigem ei süüdistaks. Võib-olla on treeneritel selline arusaam, et algajad käivad algajate trennis ja edasijõudnud edasijõudnute omas? Sest Marguse tavatrennid Spartas on kõik sinised (sildiga "Intensiivne", mitte "Lihtne alguseks").

      Delete
    3. No vot ei oska öelda. Meil ei ole erinevate tasematega spinne, ja ma olen ainult Intervall-spinnides käinud, seega on hea võrrelda, mis on sama keti klubides erinevate treenerite plussid ja miinused. Meibi tal oli paha päev või eeldas nagu mõnigi teine treener, et kõik on kogenud sõitjad, i dont know. Minu mõte polnudki kedagi põrmustada vaid nõustuda sellega, et treenerid ja trennid on väga erinevad, olgugi, et treeningu nimetus on sama.

      Delete
  4. Ega ma arvanudki, et sa põrmustada tahad vms, kaugel sellest :) Vastu ma sulle ka ei vaidle, treenerid ongi väga erinevad. Näiteks meie pumpi treener, kelle juures ma käin, ei seleta ka midagi pikalt ja nagu sa ehk juba lugenud oled, tulemuseks see, et üks isepusija vigastas endal selga ja pidi kiirabi kutsuma :D

    Paljud treenerid võiks treenijate tehnikale rohkem tähelepanu pöörata kui nad seda praegu teevad. Muideks, olen korra meie riietusruumis kuulnud naisi omavahel ühest teisest meie klubi treenerist rääkimas, et too teeb trenni täitsa iseenda jaoks ja ei pane absull tähele, mis tal treenijad teevad ja kuidas kava vastu võtavad. Nii et saab ka nii.

    ReplyDelete