Monday, February 2, 2015

sel nädalal juba neli trenni kirjas!

Esmaspäeva õhtul tegin juba rutiiniks saava seekord eriti raskena tunduva pump + spinnikombo. Pumpis oli asendustreener, kel rütmitunnetus hea, seega olin ma peaaegu ainus, kes tema kombel muusika taktis harjutusi sooritas, teised olid liiga varajased või jäid hiljaks olles harjunud nende tavapärase treeneriga, kel rütmitunnetust pole. Veits jess oli, ma juba arvasin eelmisel korral, et minus on viga, et ma liigutustele õigeaegselt pihta ei saa.

Täna hommikul ei suutnud ma otsustada, kas lähen hommikupimeduses pumpi või teen hoopis kardiot. Ka spordiklubi liftist väljudes ei olnud ma ikka veel otsustanud, mida teen, ka siis veel mitte kui jooksulindil esimesi kiirkõnni samme tegin. Sammud läksid hästi ja mõtlesin, et keha ei tohiks üleliia ka koormata, seega jäingi 45 minutiks kiirkõndi tegema läbides 7%-lise tõusuga kokku 3,7 km. Higi võttis kenasti lahti ning terveks päevaks hea tuju!

Endomondos mingi Veebruari kilomeetrite kogumise challenge, otsustasin osa võtta, aga unustan ju koguaeg selle äpi tööle panna! Eile ekstrasamme ei teinud, ikka jala lõunale ja sealt edasi trenni, sain kokku 6,38 km. Not bad.

SpordID-s ka mingi veebruari challenge, kus tuleb oma spordikpäevikut täita ja seejärel saab auhindu võita. Nooo ma olen oma veebruaris tehtud nelja (kõndimine ka!) trenniga esimene, wohooo :D

Lisaks see Myfiti spinni-kampaania. Fortuuna, palun laavi mind.. sünnipäevaaeg ikkagi ja nii :P


Mul on pühapäeva hommikust saadik kõht valutanud, valutab juba ärgates, aga nii hullult liiga ei tee, et magamist häiriks. Ma loodan, et see on sellest, et ma pillide söömise (tegin seda 11 aastat!!!!) lõpetasin, mitte et mu pimesool lõhkeb või midagi. Kummaline on see, et trenni tehes valu pole, muidu on koguaeg tunda. Ehk siis tuleb veel rohkem trenni teha! :D
Pillid on teatavasti paljudel tsellukat tekitanud ja ma ei mäletagi seda aega kui ma neid ei söönud. Seega lisaks sellele, et ma enam hormoone igapäevaselt alla ei neela, saab ehk ka jalad siredamaks ;)

6 comments:

  1. Minul tõstsid pillid kaalu ka nii :(, et rohkem ei tarbi neid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma mõned korrad neid elu jooksul vahetanud, aga ka minu kaalutõusu alguse võib lugeda pillide söömise algusajale. Samas ma olin siis 16 ka, meibi lihtsalt kasvasin puberteedist välja vms :D
      Will see!

      Delete
  2. Kui ma pillide võtmist alustasin, siis võtsin ka juurde ja noh süüdistasin pille. Siis vahepeal lõpetasin ära ja kaal hakkas langema. Aga nüüd võtan juba päris pikalt uuesti ja mingit kaalutõusu pole. Nii et see pillidest paksuks minemine on selline.. individuaalne värk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks hormonaalne tasakaal või selle puudumine tekitab isusid küll, seda ma usun, aga ma usun ka, et Sul oli pigem see elustiili ja söögilaua muutus üsna olulisel kohal kaalulanguse juures :)

      Delete
  3. Mina olen täitsa Endomondo peale pahane. Kardiosaalis müttan crosstraineril/jooksulindil mitu km pärast jõutrenni, aga see ju ei lähe arvesse nendel challengetel :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, ruumis sees üldse ei arvesta, jookse kasvõi mööda maja ringi, ei mingit tolku :D

      Delete