Thursday, February 12, 2015

mõni juurikapilt ehk minu sünnipäevalaud

Alustuseks olgu öeldud, et eile sain ma 28-aastaseks. Päris kohutav oli mõelda, et näiteks 15 aastat tagasi tegin ma oma sünnipäeval viktoriini :D Sama tegin ka eile, sellepärast see mõte mu pähe eksiski. Aga see 15 aastat kõlab kohutavalt, ma alles olin ise 15-aastane!

Misiganes. Vaadake parem mu toidulauda (ühed korvikesed ja lihatooted ei mahtunud pildile):




Jaaa, te nägite õigesti - krõpsud. Need peavad olema, sest kõik ei pruugi juurikaid süüa :) Ise sõin vaid cuacamole-leibasid ja mõned juustukangid, teiste asjade sõber ma ei pole.

Kõige khuulimaks kingituseks pean seda, mis sisaldas endas brokolit, kurki, porgandit, peakapsast ja Sportlandi kinkekaarti - tõeline sporditsiki unistus! :D
Lisaks sain veel Euronicsi kinkekaardi (tahan mahlapressi osta), kehahooldustooteid, erinevaid teesid, Juustukuningate juustu, Juustukuningate ning Rahva Raamatu kinkekaardid (kavatsen mõne trenniraamatu osta). Ja ei ühtegi mõttetut kingitust. See on tõesti esimene seesugune aasta. Väärt inimesed minu ümber, kniks.


Kahepäevane puhkeaeg on nüüdseks läbi. Proovin õhtul kaks trenni järjest teha, et seda Geisha kommipakki, mis mu laul seisab, tasa treenida..  

8 comments:

  1. Palju õnne sünnipäevaks!

    Selle juurikakoti idee jätan meelde - mõnele trennisõbrale tõesti teemakohane kink :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, üliarmas, seda enam, et selle kinkis meesterahvas! :D
      täna hommikul juba küsis, kas ühepajatoit on valmis hautatud :D

      Aitäh ja kniks :)

      Delete
  2. Rohkelt õnne sulle! :)

    Sünnipäevalaud oli nii kirju, et ma ei näinud seda krõpsukaussi seal nurgas :D. Siis kui lugesin, hakkasin uurima ja nägin seda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Värvid on mulle alati meeldinud :D
      Aitäh!

      Delete
  3. Palju õnne ka minu poolt tagantjärgi :) Ilus laud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kniks. pidavat see ju kõige rohkem õnne tooma :D

      Delete
  4. Palju õnne minu poolt samuti!
    Väga värviline ja stiilne laud.
    Tõesti väärt sõbrad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aitähaitäh :)
      See on vist see, et näita mulle, kes on su sõbrad ja ma ütlen sulle, kes oled sina :PPP

      Delete