Tuesday, February 3, 2015

"kuidas sa viiiiiitsid?"

Viimasel ajal on nii blogi kui feissubuuki Naised trenni! kommuuni maastikul päevakorras küsimused, mis kedagi motiveerib või kuidas me viiiiitsime. 




Sellest olen varemgi rääkinud, kuidas paljud ohivad, et kuidas mina ikka viiiiiiiiitsin trennis käia. Kell 5:45 üles ärgata. Mõnel õhtul kaks trenni teha. Kas ma koolis ja tööl enam ei käigi? Kust ma selle aja võtan? jnejnejne.
Aga kas ei ole mitte hea tunne kui lemmikriided päev päevalt seljas rohkem liiguvad, suureks jääma hakkavad? Kui iseenda peegelpilt iga päevaga paraneb ja end (taas) armastama hakkad? Kas ei ole mõnus pärast rasket tööpäeva trennis end kokku võtta, pingutada, higistada ja tunda kuidas pekk põleb ja lihased arenevad? Kas ei ole pärast trenni imeline enesetunne ning põsed mõnusalt rõõsad ja tervislikkusest pakatavad? Kas ei ole mõnus järgmisel päeval valutada neid lihaseid, mille olemasolust sul aimugi polnud? Kas kodus diivanil lösutades, silmi ja keha koormates õhtud läbi netis või teleka ees vahtimine on teie arust täisväärtuslik elu? Valikute küsimus. Ma panen näiteks teleka käima ainult siis kui korvpalli mänge või Looduslikku valikut näitab, muul ajal on teised tegevused. Aga ma ei mõista kedagi hukka, me kõik oleme nii-nii erinevad. Tee seda, mis Sind rahuldab, pingetest vabaneda aitab ja sära silmadesse toob :)

Viimasel ajal olen teinud 5 trenni nädalas, mistõttu lisaks teistele, kes mind hulluks peavad, hakkas isegi peika ükspäev sellele vihjama, et kas mul armuke või, et nii tihti trennis müttan. Naer :D :D :D Ju tal endal veidi kurb (vist ei ole õige sõna?) vaadata, kuidas ma enne ja pärast trenni õitsen, aga tema sporti teha ju ei saa kuigi niii väga tahaks.


Vähempopulaarsem küsimus ei ole ka see, et miks ma alkoholi ei joo. Meie sõprus katkes septembris ning mõningate eranditega on kestnud siiani. Ma ei leia, et minu õhtu/üritus/pidu sellevõrra magedam oleks kui ma alksi ei joo. Mulle just meeldib, et ma poolt järgmist päeva maha ei maga, saan hommikul värskena ärgata ja näiteks trenni minna :D Paljud ei saa sellest kahjuks aru. Vastusele "ma lihtsalt ei taha" vaadatakse viltu, või noh imelikult, et mis mul viga on!? mistõttu olen nüüd öelnud, et olen rase. Nii jäetakse vähemalt hing rahule. Veebruaris on seda eriti hea öelda, Mang ennustas ju ka, et pisipere tulekul :)


Täna hommikul Digist lugedes sain targemaks, et Google on teinud mingi uue äpi, mis akut eriti ei kuluta ja loeb sinu aktiivsust terve päeva jooksul. Kaaddeem, et see ainult Androidil töötab..
Kellel nimetatud op-süsteemiga telefon, saab Google Play veebipoest tasuta Google Fit rakenduse alla laadida. Gogogogo!

8 comments:

  1. Minul sama asi, et küsitakse kuidas ma viitsin ja saan ja tahan. Esiteks elan ju iseendale ja minul võib ka hobi olla- mõni koob ja heegeldab, mina käin trennis. :D

    "Palju õnne pisipere puhul!" ;) Hea vabandus, vähemalt jäävad rahule.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks see ole aja planeerimatus neil, kes ikka imestavad, et kust ma selle aja võtan.. ja et nad käiks ka, aga AEGA pole, kuigi nii väga tahaks (kirjutasin ka sellest juba mõni aeg tagasi :D ).

      Valikute küsimus, ühed jäävadki koju virisema, teised leiavad lahendusi, et saaks teha meelele head :)

      Delete
  2. Selle trenni tegemise asjaga peab üks väljend täiega paika: "Enne ei saa vedama, pärast ei saa pidama". :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pean paraku nõustuma! :D
      Algul oli raske 3x nädalas trennis käia, nüüd pean piirama, et samal õhtul teist korda saali ei roniks :D

      Delete
  3. Minu arust on ka see viitsimise asi enda jaoks tegemine, minul läheb ka nägu nii kõrvuni kui vähegi võimalik kui peeglisse vaatan või kuni mõni riietusese jälle suureks jäänud on või veel parem- kui oled oodanud aega, mil oma lemmik teksadesse/või muusse riietusse mahud. Parim fiiling ever! :)
    Ja alkoholiga sama nagu sinul- kordades parem on hommikul ärgata (või üldse ärgata) kui sul pole suu paks ja pea kumiseb. Ma tunnen end nii palju paremini, et mitte kuidagi ei isuta selle alkoholi järele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii vahva lugeda, et nii paljud tsikiitad mõistavad mind ja trennitavad ! :)

      Delete
  4. Ma tegin vahepeal ca 5x nädals trenni. Mind vaadati ka, et ma olen mingi trennisõltlane. Kahjuks või õnneks oli palju aega ja tulemused motiveerisid seal käima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen alati Sinu keha kadestanud. Õnneks neil 5x-nädalas-aegadel Sinuga ei kohtunud, seega ei saanud veelgi rohkem kadedusest roheliseks läinud oleks :D
      hihihihiii

      Delete