Thursday, February 5, 2015

kuidas ma Mareki Fatburn45''-s käisin

Eile käisin esimest korda Fatburn-spinnis, treeneriks oli Marek ning tund toimus Lasnamäe Myfitis. Varasemalt temaga kokkupuude puudus, seega olin üsna kõigeks valmis. Aga appikene kui tore ta oli! Alguses kohe käis saalis ringi, et kas kellelegi pole abi vaja, kruttis ja sättis kui midagi silma kriipis. Minu kogemuste põhjal enamik treeneritest seda ei tee, suhtumine umbes, et saa ise hakkama kui siia tulid! Ja muusika oli normaalse valjususega ning treener kaasa ei laulnud, uskumatu missugused tegurid minu jaoks olulised on! :) Marek tegi aga nalja, oli mõnus ja energiline, trenni vahepeal tuli näiteks mu ratta juurde ja ütles, et ma suudan ikka rohkem ju ja keeras minu koormuse nuppu :D

Trenni lõpus panin korraliku pange ka. Kui ma reie esimest osa venitan, olen harjunud vastaskäe üles välja sirutama. Eile tegin seda just siis kui Marek küsis, kes meist nädalavahetusel Tartu maratonile lähevad :D 
"ahaaa, või et Sina lähed?"
võtsin käe alla: "aa, eieieie, ma sirutan.." 

naer üle saali :D

Trenn on igati oma nime väärt, sest minu maikal oli trenni lõppedes märgi osasid tunduvalt rohkem kui kuivi ja jalad lausa lirtsusid tossu sees. Ohkuiheatunne!

Nüüd on vaid üks spinn jäänud, et auhinna võitmisele pretendeerida. Ausalt öeldes läheksin parema meelega mõnda teise trenni kui spinni, sest olen veidi tüdinenud sellest väntamisest. Mareki omasse veel läheks, aga mulle sobib tema trennidest vaid see kolmapäevane, aga mul on tarvis selle nädalaga viimane spinn ära teha. Tough life. :D

9 comments:

  1. Nii hea on teiste esimestest kogemustest lugeda. Hahaha, see maratoni osa, kuid miks mitte? :D
    Tore, et jälle üks normaalne treener juures.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täna üks tsikk Naisedtrenni grupist küsis, et kas ma käisin eile spinnis nagu lubasin. Jaatavalt vastates ütles ta, et käis ka, aga mind ei näinud. Kui ütlesin, et ma see hull, kes maratonile minemas on, hakkas ta naerma ja ütles, et jajaajaa, et siis ikkagi nägi mind :D

      Kohalik kloun :D

      Delete
  2. Võtan juba kuu aega julgust kokku, et esimesse spinningusse minna. Sinu lahedaid spinni postitusi lugedes tundub, et tuleb ikka ära käia. Kuna külastan Viru myfiti siis tuleb vist Viktori omasse minna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehee, eks Viktor algul on vist kõigi jaoks tore... või on asi selles, et ta viimasel ajal mingil põhjusel liimist lahti, pumpis pidi ka hullu panema, ei tea.
      Mine proovi kindlasti, ja soovitan alustada 45-minutilisest, 60min võib esimesel korral suht surm olla :D

      Delete
    2. Olen ainult 2x tema pumpis käinud. 60min võib jah päris hull olla :D

      Delete
    3. Kuidas pumpid olid? Kuulsin, et ta viimasel ajal pumpi koondanud kõik kõige raskemad harjutused st ei tee selle kava järgi, mille järgi terve maailm teeb :D

      Delete
    4. Sellel aastal pole käinud. Kui detsembris käisin tegi küll kava järgi.

      Delete
  3. Nende treeneritega ongi nii, et esialgu on vaimustus suur, mingi aeg hakkab üle minema ja siis enam ei tundu see treener nii lahe, kui varem. :)

    Ma ise pole Viktori trennis käinud, kuid olen kuulnud ka, et Viktor on Myfitnessi "a ja o".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea teada, et ma ainus pole, kes kiirelt tüdineb :D

      Viki vist jah kõige populaarsem, tema pumpi peab mitu nädalat ette broneerima, et kohta saada :)

      Delete