Friday, February 27, 2015

kõhupekid põlema!

Kehaanalüüsi tulemused olid ettearvatavad. Tõtt-öelda isegi üllatav, et mu keha niivõrd lihaseline on, silmaga seda küll ei näe. Tulemustest hirmutas vaid see väike kaloraaz, mida päeva jooksul tarbida võin, arvasin, et ma ei saa nii vähesega hakkama.
Eile pärast õhtusööki kella 18 ajal näitas nutridata, et minu päevanorm on täis söödud. Me pidime ju veel kinno minema ja seal on niii palju ahvatlusi!!!!!! Ma olin nii murtud, kartsin kinomajja jõudmist, sest äkki ma ei suuda kommidele ja suhkrujookidele ära öelda, seda enam kui kõik teised neid meie seltskonnas tarbivad.
Kinos olid aga söögi-joogi lettide juures megajärjekorrad, mistõttu me kõik nodist ilma jäime - ei viitsi ju pool filmi järjekorras seista. Seega oli õnn minu poolel ja ma ei pidanudki selle raske katsumusega silmitsi seisma. Õhtul 22 ajal koju jõudes olin väike õnnejunn kui tõdesin, et suutsin 4 tundi ilma näksimata olla. Minu jaoks on see väga suur saavutus!

Täna kohtasin trennis vana sõbrannat, kellelt sain komplimendi kahanemise kohta. Ja siis ma avastasin temaga kõrvuti spinnides, et koos on ikka hulka kergem treenida, st näiteks on raskem trenni minekust loobuda, sest kui kaua sa otsid vabandusi puudumiseks ja on ka raskem trennis alla anda. A la mismõttes ta jõuab selle lõpuni teha ja ma mitte, raskem on alla anda kui sõber kõrval rassib, tekib võistlusmoment või midagi. See on ju hea edasiviiv jõud!

Ükspäev ostsin omale mahlapressi, et Nestea ja alkovaba Kopparbergi oma menüüst täielikult elimineerida. Värskelt pressitud apelsinimahl on ju ikka kasulikum kui eelpool nimetatud joogid. Ehk saan selle abiga ka šokolaadiisu üle kavaldada ;)

Olgu veel öeldud, et ma ei arvagi, et ma suudan elu lõpuni nutridatasse oma sööke-jooke sisestada või vaadata, mida suhu pistan, aga praegu olen ma justkui mingis testgrupis teada saamaks, kas mu pekk kaob mühinal kui ma maiustustest loobun. Kui see tõele vastab, loodan, et saan veelgi motivatsiooni juurde, et nende kogust jäädavalt minimeerida, aga kui testperiood oodatud tulemust ei too, olen ma teistpidi õnnelik ja jätkan oma tavapärast rada: olen rõõmus, teen trenni ja söön kommi.. pekivööga :)

Nädala kõige vahvam uudis on aga siin: eile registreerisin meie tiimi Stamina tervisejooksu etappidele. Jookseme kollegidega alates poolest aprillist 21 kolmapäeva järjest looduskaunitel Tallinna ja Harjumaa metsaradadel. Tulge ka, mina igaljuhul ei jõua avapauku ära oodata!

No comments:

Post a Comment