Monday, February 9, 2015

KõhtSelgTuhar ja sõbrapäev MyFitis

Pühapäeval käisin üle mitme nädala KõhtSelgTuhar trennis. Seekordseteks abimeesteks olid papptaldrikud, mis taldade alla pandi ja siis hakkas kõikvõimalikes suundades jalgade hargitamine pihta. Ma ei arva, et ma tänaseks enam väga nõrk olen, aga vot plankida ning samal ajal taldrikutel olevaid jalgu hargitada on ikka veidi raske (loe: üsna võimatu). Samamoodi taldrikutega mägironijat teha. Nende harjutuste ajal ma päris niisama matil ka ei pikutanud, plankisin siis "puhkuseks" ilma jalgade liigutamiseta. Lisaks kõrvale-diagonaalis-ette-taha jalgade kiired ja veel kiiremad liigutamised ning tänaseks on tulemus tunda - reie siseküljed mõnusalt valutavad :) ehk siis Marge Nõmmiku trennid on nunnud!

Viimati kuulsin ühe tuttava kehakultuuri õppiva tudengi käest, et lihasvalu puhul peab kehal laskma puhata, peale ei tohi teha, aga noooo täna on pump ju. Ja kuidas siis muidu lihas kasvab kui mitte seda lõhkudes!? (A)

Kokkuvõtteks saab öelda, et eelmisel nädalal sain kokku 5 treeningpäeva ning kahel päeval kõndisin tavapärase 6 km päevas asemel lausa üle 8 kilomeetri. Arvestades missugune sünnipäevade maraton-nädal oli, poleks tõtt-öelda uskunud, et nii hästi läheb!

Kolmapäeval on mu enda sünna, samamoodi reedel ja siis kohe otsa valentinipäev + kooli nädalavahetus on mul ka. Aga nagu öeldakse: ajapuudus on tegelikult aja planeerimatus. Go-go-go! ja mina jooksen pumpima.


PS! Kui keegi tahab vahemikus 13.-15. veebruar mõnes Myfitis tasuta liituda ja tasuta spordikotti saada, siis mina võin Sinu sõber olla :D Anna oma soovist märku ja me jääme mõlemad rahule! :)

2 comments:

  1. Minul on üks sõbranna, kes alati lihasvaluga laseb sellel taanduda ja siis läheb uuesti trenni. Ehk siis see näeb välja nii, et esmaspäeval bodypump, teisip-kolmap lihased haiged, neljapäeval selg-kõht-tuhar, reede-laupäev lihased valutavad, pühapäev on puhkepäev ja siis uuesti samas rütmis. Mina olen arvamusel, et kui sa ei tee peale, siis lihas ei harju koormusega ära. Minul on vähemalt see ALATI aidanud. Mitte et mul nüüd oleks olnud tihti lihasvalusid... Aga kunagi, kui alustatud sai. :D

    Deem, ma olen sul siin nagu mingi sarikommentaator. :D Sorry!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okou, kui kaua ta nii käia saab, keha peaks varsti harjunud olema juba!?
      See on asja juures tore, et ta suure hurraaga treenima ei hakanud ja ilmselt läbi ka ei põle. Tasa ja targu, kui ikka aastaid pole treeninud on seesuguse harjumuse sisse programmeerimiseks 2x nädalas täiesti ok (loe: parem kui päevad läbi diivanil pikutada :D)

      Ma ühes seltskonnas rääkisin ka seda lugu, et "vaau, ei tohigi peale teha vä, ma alati arvasin, et just tulebki teha ja nüüd öeldi, et ei tohi!" Selle peale minult küsiti, et kuidas lihased kasvavad. Ma ei teadnud, pole tõtt-öelda sellele kunagi niimoodi mõelnud. Ja siis üks tarkpea rääkis, et rebenedes kasvavadki. Ju ole siin nagu toitumise ja kõige vallas, et erinevad koolkonnad õpetavad/usuvad erinevaid asju.

      Kusjuures täna mõtlesingi, et mul käib siin blogis paar kuni mitusada inimest päevast ja mul ei ole suuremalt jaolt aimugi, kes kõik mu üllitisi loevad. Kellega ma endast peaaegu alasti pilte jagan, igapäeva trennitoimetustest ja ravimite loobumisest jt räägin. Seega on kena kui keegi endast märgi maha jätab, istu, viis! :D

      Delete