Wednesday, February 25, 2015

kehaanalüüsi tulemused

Ma olen harjunud hommikuti sööma, mistõttu oli täna eriti raske tühja kõhuga pool linna läbi käia, et ilma söömata kehaanalüüsi minna.

Analüüsist sain teada, et minu keha arvab olevat end aasta vanem kui tegelikult on, et minu pikkuseks on siiski 170,2 cm kuigi arvasin viimased aastad, et olen 168-169 vahele toppama jäänud. Minu keha on lihaseline ent rasva on 2 kg rohkem kui peaks. Minu luustik kaalub 500grammi üle normi, seega olen ma ametlikult ja sõna otseses mõttes suure kondiga :D (mis muidugi ei vabanda üle 0,5kg ülekaalu!!)
Ideaalkaalu jõudmiseks võin ma päevas tarbida 1799kcal ning liikumisega pean kaotama vähemalt 330kcal, siis on tulemus, miinus kuus kilo, 12 nädalaga saavutatav.

Kendra, kelle pumpis ma teisipäeval käisin, viis läbi ka tänast kehaanalüüsi. Ta oli nii vahva ja sõbralik, imestas, kuidas ma nii palju päevas kõnnin, et 7-14 kilomeetrit täis saan. Rääkisin siis, et tööle tulles ma ei sõida bussiga maja ette, tulen kaugemalt, iga päev olenemata ilmast või töömahust käin lõuna ajal 3 km kõndimas, õhtul trenni minnes kõnnin suts üle 2 kilomeetri, trennist koju pea samapalju, lisaks valin õhtuti poes käies ikka veidi kaugema poe kui otse maja taga asuva, vabadel päevadel käin ka Kadrioru pargis suuri ringe kiirkõndimas või viimati näiteks Ülemistes jala, koolipäevadel on mul trolli peale üksjagu kõndimist, nii ta tuleb. Leian taaskord võimalusi ning välistan vabandused.

Nüüd on uued sihid silme ees ja tundub, et kui mujalt kadus rasv üsna vähese vaevaga, siis kõhult, mis on ainus koht, mis mul üle normi rasvunud, ei lähe see kohe üldse vähemaks - kas ma pean tõesti maiustuste osakaalu oma menüüs vähendama? :( Aga missugused hüved siis jäävad, kas peale trenni millestki muust ei saagi rõõmu tunda? omgomg, mis ma teen? :(

12 comments:

  1. Mul on ka probleem kõhuga ja kahtlustan, et just maiustamise tõttu. Aga ma ei suuda sellest loobuda:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ka mitte, aga proovin (!) veidikene (!) suhkru tarbimist vähendada. Võtsin abimees nutridata lahti ja hakkan seda taaskord kasutama, et kaloreid kokku lugeda. Lisasin tänase õhtusöögi ka juba menüüsse, jäi veel 200 kalorit puudu. Täpselt poole šokolaadi jagu.. :D :D :D

      Mul on see harjumus, et tööl olles käib käsi sahtlisse ja sellest tuleks lahti saada. Täna on mul näiteks sahtel (meelega) tühi, aga aegajalt ikka vaatan, kas seal ikka TÕESTI midagi head ei ole :D Olen harjumuse ori. :/

      Delete
    2. Huvi pärast - mis maiustusi sa siis iga päev tarbid, komme, šokolaadi, saiakesi jne? :D tervislikumate maiustuste peale annab ju ka üle minna, kas sa pole proovinud? :D ma ise ka suur magusasõber, eelistaksin iga kell magusat soolasele ja täpselt samad jamad kõhupealse polstriga, jonnakalt istub seal ja ega ebatervislik magusatarbimine kaasa ei aita :D Tervislikest maiustustest on küll natuke abi, suhkru olen üritanud asendada kookospalmisuhkru/meega, smuutid on ka suured lemmikud, mõni naturaalne tume šoks on ka täitsa normaalne (ise suur piimašoksi fänn, seega raske tumedaga leppida), hiljuti avastasin ka datid. Aga kui kuskil oma lemmikmaistusi näen pakutavat, siis ei suuda kuidagi vastu panna (ja ma pole ülekaaluline, u 5kg kaalun vaid rohkem, kui tahaksin). Raske on see elu :D Tahtsin veel küsida, et kas sa kroomitablette oled ka äkki proovinud magusaisu vähendamiseks, mõnel ehk toimib? Ma kunagi proovisin, aga mingit vahet küll kahjuks ei märganud.

      Delete
    3. Dõunatse päris kahe suupoolega sisse ei aja :D Nisujahu ja suhkru olen elimineerinud v.a kommide/šokolaadi sees. Tee sisse panen harva mett, olen harjutanud end ilma milletagi jooma kuigi vanasti oli ikka paar lusikatäit suhkrut iga tassi kohta. Ma söön enamjaolt päevas ühe Tupla või Snickersi või kamatahvli või Kismeti või jäätise või vahel lausa paki Haribo kommikomme. Tööl näiteks raske smuutit teha, kodus petan vahel sellega ära. See on pigem harjumus, täna näiteks tööle magusat ei ostnud ja veel surema ka ei hakka, loodan ka õhtul kodus vastu pidada - sünnipäeva ja valentinipäeva šokolaadilaarid veel hävitamata... :/

      Mul on üldse hästi raske toituda, sest ma ei söö mitte midagi. Tasapisi harjutan, aga näiteks pähkleid, seemneid, kuivatatud puuvilju ja datleid ma ka ei söö - ei maitse lithsalt!

      Ma ei usu väga tablettidesse ja kroomi proovinud pole. Mul oli pigem see värk, et kui 100% toitumiskava järgi sõin, kadusid magusaisud pea täielikult. Ju sain vajalikud ained mujalt kätte. Aga tead isegi kui raske on sõrmega järge ajada kiire elutempo juures. Aga hakkasin otsast jälle kaalustalla.ee kavaga pihta, lisan ikka kaneeli pudrule ja smuutidele, see pidavat ka veresuhkrutasemega hästi käituma ja magusaisu pärssima.

      Kui häid nippe avastad, sheeri ikka mulle ka :D

      Delete
    4. Ega vist muu ei aitagi, kui korralikult (veel parem kui mingi kindla kava järgi) teadlikult toitumine, selle taha need kilod ilmselt jäävadki :D
      Ma ise ka nõutult passin tavaliselt poes seal magusa leti ees, käsi ei taha nagu haarata neid šokse, aga täpselt sama, vahel peale rasket päeva või tööd vms ikka tahaks ju nagu premeerida end. Ei jaksa ma ka neid puuvilju ja datleid ja pähkleid palju närida, šokolaadihammast see ju ei toida. Smuutidega annab see-eest väga hästi ära petta tõesti, aga seda ju ka igal pool teha on raske nagu sinagi ütlesid :D Nippidest - banaanipannkoogid ka, enne unustasin, mulle nt väga meeldivad, kui banaan istub sulle. ja siis nicecreamid /banana icecreamid, kuidas iganes ei nimetataks neid, pm külmutatud banaan üksinda või lisaks mingite marjadega, nt vaarikatega ära blenderdada. Petab ära, et nagu jäätis, sorbeti moodi siis täpsemalt, aga ma suur sorbetifänn, nii et mulle sobib. Suur lemmik. Ja üks kasulik link ka, kust vb leiad ideid - instagramis sattusin Kayla Itsinise kaudu sellise kasutaja peale nagu https://instagram.com/qq.hamburg/. Saan aru, et ta toitub nt väga tervislikult ka kindla plaani järgi, aga lubab ka endale teatud tervislikke magusaid snäkke ja asju, kuna ilmselt ka siis ikkagi magusahammas on. Meeldis lause et "I'm a after dinner snack lover, always have one 1-1.5 hour after dinner or before going to sleep". https://instagram.com/p/zepZVPh_c1/?modal=true huvitav kas see chia pudding on söödav ka, pole ise proovinud, aga siin on igatahes retsept. Chia seemneid on mul kodus ka ja lähevad täitsa hästi kaubaks pudrude ja smuutidega. Ma ei tea, kas sa neid proovinud oled, aga kui sa muidu mingeid seemneid, pähkleid jne väga ei fänna, siis minu meelest chia seemnetega on küll nii, et nad on suht sellised mittemidagiütleva maitsega ja võiksid sobida küll :) Väga kasulikud ka ja aitavad kõhtu kauem täis hoida:) aga suurele magusahambale lähevad kindlasti igasugu tervislikud trühvlid peale, neid peaks kindlasti proovima, siin ka 1 näide talt https://instagram.com/p/zj-c-4B_a6/?modal=true. Ja tal veel igasugu tervislikke magusaid isuäratavaid asju seal & nende retseptid ka, nii et vaata kindlasti, äkki saad häid ideid :)

      Delete
  2. Olen esmaspäeval samuti minemas Myfitnessi kehaanalüüsi ja mul tekkis selline naljakas küsimus, et kas ma peaks minema sinna trenni riietes või tavariietes, arvestades seda, et ma trenni edasi minna ei jõua?
    Pole väga kursis selle süsteemiga, aga analüüs ise tundub väga huvitav. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma käisin näiteks teksade, maika ja plätudega :D Üldiselt vahet pole, mis seljas on, sest andmeid loetakse jalataldade ning peopesade kaudu :)

      Loe nende kodulehelt ka seda, mitu tundi ei tohi enne analüüsi miskit teha. Ei higistada, süüa ega ka väga juua mitte, see mõjutab otseselt tulemusi. Analüüs ise muidugi igati põnev, eriti kui mõne aja pärast uuesti minna ja tulemusi võrrelda :)

      Delete
  3. Ajab tigedaks küll, kui rassid trennis nagu hull, aga hakatakse paari šoksi pärast kottima, onju? :D Ma ka mõtlen vahel, et mille nimel ma seal rühman, kui magusat ka süüa ei või. Jube. Aga nii selle kehaga on.

    24. veebruaril ajasin labidaga enda tehtud küpsisetorti näost sisse, aga kui just pidupäeva pole, olen üritanud korralik olla. Tegelikult on magusast täielikult loobudes tulemused kiiresti käes. Head vastupidamist :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, ma nii jagan seda patustamise värki, et mingid hüved võiks jääda ju!

      Ma mõtlesin eile, kui kella 18 paiku päeva kaloraaz täis söödud sai, et nüüd on küll perses. Meil oli veel kinnominek planeeritud, seal ju kohustuslik väike korn, komm ja mõni gaasiline suhkrujook. Aga tühja kõhu tunne on mööduv, nii kadus ka kinos isu ära kui sealseid meeletuid järjekordi nägin (ja ei mingit enesele asjade keelamist :D ). Probleem lahenes ja täna oli kaalul mulle juba üllatus varutud. Selge see, et ma eile ei söönud 1,5kg vähem, et üleöö selline kaalukaotus tekkinud on, aga motiveerib ikka pingutama. :P

      Delete
  4. Sa nii kaua ootasid seda analüüsi. Vähemalt tead nüüd, millises suunas edasi liikuda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oii, ma olen ikka täiega motiveeritud!
      täna nägin kaalul ulmelist numbrit - 68,8 ;)

      Delete
    2. Wooow!
      Et seda motti jätkuks! :)

      Delete