Friday, January 30, 2015

spinni-tüdimus

Ma ei tea, kas ma tüdinen asjadest kiiresti või on asi treeneris, aga mulle ei meeldi enam spinn nii nagu varem. Eile läksin vastu tahtmist spinnima, sest nädalavahetusel söödab ämm mu niikuinii ümmarguseks (pole kena pirtsutada!) ja seega oli trenn hädavajalik.
Viktor palus meil eile spinnis näiteks 5 minuti jooksul kolm korda randmetele üht ja seesama venitust teha.. kolm korda, kolm korda, kolm korda, 45-minutilises SPINNIS! Viimasel ajal tunduvad tema trennid hästi organiseerimatud. Pean vist proovima ikkagi teiste spinnitunde ka, liiga üksluiseks on see treeningkava muutunud.. spinni-motivatsioon hakkab kaduma.

Lisan teile vaatamiseks enda kolmapäevase lõunasöögi pildi. Olgu öeldud, et ma ei söö hapukurki (see on koos tilliga kodujuustu sees), peeti, kapsast ega (eriti mitte ka) porgandit. Eneseületus, õujee!


..ja sellest küüslaugu-peedisalatist on saanud mu lemmmik, 
sel nädalal olen seda mitmel päeval lõunaks söönud. 
Samavähe kui pildil, aga SIISKI!

Jaseesuuret Kaalustalla.ee poisid on niii toredad, nimelt sain neilt täna kirja, et saan nende "15 euroga nädalas" ja "60 minutiga nädalas vormi" programmid kasutamiseks (eelmine, ostetud "60min nädalas" aegus). Uuest nädalast hakkab möll jälle pihta, proovin pärast Saaremaist söömaorgiat veidi tervislikumaks oma toidulaua saada.. aga tean ja luban teile, et maiustused (mingil kujul) jäävad, sest me elame ju vaid korra! :D


Vahel ma usun, et kõik inimesed on nii ilusad ja head. Ilusat nädalavahetust musirullid! :)

2 comments:

  1. Ma üritan spinni asemel teisi treeninguid ka teha, sest üksluiseks muutub väntamine ja etteaimatav kava. Aga higistan siiski seal kõige enam. :D
    Soovin edu söögimaastikul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meil seda kava etteaimdust ei teki, treeneril alati kõik organiseerimatusest erinev :D

      Söögiga on kehvasti.. :/ :D

      Delete