Monday, January 26, 2015

nädala alguseks väike pump + spinn

Õhtuti ja ka hommikuti tööle tulles on juba mõnusalt valge, mistõttu julgen nüüd mööda Lasnamäge pärast tööd trenni minna, mis omakorda tähendab, et minu trennikava muutub veidi mitmekülgsemaks.

Eelmisel nädalal jätsin ühe spinni vahele, sest tundsin, et hakkab küll saama. Eile vaatasin välja spinni asenduseks hoopis pumpi. Päeval Myfiti lehele minnes selgus, et käimas on spinni-kampaania, milles osalemiseks ja auhindade võitmiseks on järgneva kahe nädala jooksul tarvis käia vähemalt viies spinnis. Kaaddeem, kuna fortuna on tihtilugu minu sõber, ei saa osalemata jätta. Seega jäid nii pump kui spinn minu õhtusesse kavva. Neid spinn+pump 55-minutilisi tunde olen ennegi üle elanud, aga nüüd olid need vastupidises järjekorras ja täispikad, kokku 100 minutit. Spinni lõpupoole juba tundsin, et veidi jääb jaksust puudu.. Aga Lasnas on endiselt tore. Vähem rahvast ja lähemal vaatlemisel selgus, et ka seal on kõigil ratastel ülimugavad ja uued sadulad nagu Kristiines. Või noh tuleb välja, et ainult Virus on kõik veidi kehvemad ja võimalikult erinevad vanad sadulad kuskilt kokku riisutud ja kasutusse pandud.

Koju roomasin, no väike liialdus, aga tõesti vedasin oma jalgu järel, sest trennid võtsib läbi ja poest oli vaja veel hommikupudru jaoks piima osta ja vett, raske on see elu, raske. :P

Õhtune pärast trenni kaal oli 70,2 kg. Õhtuti pole ma küll viimastel aastatel never nii vähe kaalunud, positiivne! :D

Nädalavahetusel klubis Koitu fännates nägin üht vana töökaaslast, kellega viimati kohtusime 2008. aastal. Nii armas, et ta mu ära tundis ja ütles, et ma olen ikka täpselt samasugune. See on küll hea kompliment, sest siis ma olin ikka päris õbluke kui viimati nägime. Veel astus minu juurde üks minu jaoks võõras inimene, kes ütles, et loeb mu blogi :D Awwwi, te kõik olete nii nunnud! :)


No comments:

Post a Comment