Friday, January 23, 2015

mina ja juurviljasupid, REALLY?

See aasta on alanud niivägahästi! Esiteks ma olen suutnud tegeleda oma suurima pahega - vesipiibu suitsetamisega. Selles suunas, et ma teen seda nüüd ülepäeviti mitte iga päev nagu viimased 6-7 aastat. See on minu jaoks suur pingutus, aga ma olen pea kaks nädalat nii hakkama saanud. Saab uhke olla!

Teiseks ma olen sel aastal söönud märgatavalt rohkem juurvilju kui terve eelmise aasta jooksul kokku. Kes minu elu ja toimetustega rohkem kursis, teavad, et ma praktiliselt ei söögi juur- ega köögivilju. Näiteks ma ei söö teiste jaoks täiesti tavalisena tunduvaid kurki, tomatit, porgandit, kapsast jnejnejne, see nimekiri on lõputu.
Aga tubli olen, sest olen oma viimases postituses mainitud püreesuppi vähemalt nädalas korra teinud. Täna tegin hoopiski brokolipüreesuppi. Mul oli füüsiliselt raske seda kapsast korvi panna ja veel raskem selle eest raha välja käia. Olin veendunud, et see jurakas rikub kogu mu supi ära. Aga... selgus taaskord, et püreestades maitsevad mulle köögiviljad rohkem, ei tunne seda tekstuuri nagu näiteks sibulal (krudiseb), tomatil või kapsal on. Supp sai niii maitsev, üllatavalt maitsev ja seda jätkub veel homsekski. Ma olen niinii rõõmus, et suudan Haribo kummikarude kõrvale vahel ka midagi kasulikku endale sisse sutsata.

Tegin ikka iga etappi juures pilti ka, sest peika ei usu elusees, et ma isegi sellist tegin ja tagatipuks veel sõin ka. :D









 

Mulle retsilt meeldib päevavalges kodus olla. Tööpäeviti seda ei juhtu ja nädalavahetusteti olen ka koolis või kuskil lennus, täna oli mul au. Pärast trenni koju jõudes tirisin kardinad eest, panin vahelduseks Retro FM-i üürgama (mu maja ees toimub ehitus ja need masinad mürisevad seal, pidin üle trumpama) ning hakkasin koristama ja hiljem kokkama. Hea, et vastasmaja piisavalt kaugel ja madal on, et nad ei näe, kuidas ma siin tolmuimejaga põrandat tõmmates laulsin ja puusa nõksutasin. Ma nii nautisin seda päikesepaistega toas olemist!

No trenn oli täna muidugi ma überhea, suutsin terve spinnitunni kõhulihaseid pingutades end paigal hoida ja higi nirises lausa koormuse nupule, tilk-tilk. Pumpis jõudsin seekord ka triitsepsi osa lõpuni teha (esimest korda) ning pärast trenni selgus päeva maasikas - mu kaaluks on täna 69,7kg.
Jaa, ma olin vahepeal korraks 6-klubis, aga siis võtsin veidi juurde nädalavahetuste siiderdamistega ja nüüd olen tagasi. Ohhh kui hea päev!!!

Sõbranna kiitis mind täna, et ma need 10 kaotatud kilo olen põhimõtteliselt ju ainult trenniga kaotanud, kuigi öeldakse, et kui jama sööd, tee trenni palju tahes, midagi ei muutu. Noh ma kaalusin suvel veel 76-77kg ja täna 69,7. Motivatsiooniks minusugustele suhkrumaniakkidele :D Tõsi, ühe asja olen üsna välistanud - alkoholi ma praktiliselt ei tarbigi. Muidugi maitseb siider nämmalt, aga kenad kaloripommid + näksid ikka midagi kõrvale ka ju, seega loobusin sügisel sellest ja siis hakkaski kõige rohkem kaal allapoole liikuma. Hoolimata kummikommidest ja šokolaadidest, mida ma endiselt igapäevaselt söön.


Sai nüüd jälle igast teemast natukene räägitud. Hüppan veel mööda tuba ringi enne kui pimedaks läheb :D

8 comments:

  1. Kusjuures pumpi triitsepsi osa ei jõua mina ka korralikult teha. Vahepeal käed kohutavalt väsivad ära ja pean korra pukile toetama.

    Ja mina ka ei suuda normaalselt välja jätta oma menüüst magusa. Mingi aeg üritasin üle päeviti lubada endale(tegelt oli süsteem, kui kaks päeva järjest söön, siis kaks päeva ilma jne) ja siis oli täitsa ok olla. Aga nüüd on see jälle käest ära läinud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea kuulda, et kaaskannatajaid leidub :D No mingi rõõm/patt võiks ellu jääda ju, elu täiuslikuna oleks ka igav :P

      Aga seda ma üritangi öelda, et ka selliste magusakogustega nagu mina iga päev silmitsi seisan, on siiski võimalik kaalu alandada ja vormi parandada. Mida rohkem suhkrut, seda enam trenni! :D

      Delete
  2. Nii tore, et sul hästi läheb ja palju motti on :)).

    Hahah, just eile käisin Hookah Palaceis vessutamas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piip on osa mu igapäevast, kas siis tõmbamise või enda keelitamise osas :D Harva tehes oleks ilmselt veeeelgi parem! :D

      Aitäh toetuse eest :)

      Delete
  3. Väga hea mõtte sain, pean ka tegema püreesuppi, äkki maitseb mullegi.(Harjunud tükiliste suppidega) Trenn aitab ikka päris palju kaasa. Aina tublimaks ikka! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle just tükid ei meeldi. Ei meeldi maasika vms tükid jogurtites, kohupiimades, ei meeldi viljalihaga (tükkidega) mahlad, supid, pähklid jnejnejne. Saumikser müttab meil majas ikka iga päev, sest nii suudan kasulikke asju omale sisse punnitada :D

      ÖEldakse, et kaalulanguses on reegel: 70% toitumine ja 30% trenn, no ma ei tea isegi kas nõustuda või mitte... kui nüüd igapäevaselt aina rohkem juurikaid süüa, peaks kaal kolinal kukkuma.. will see :D

      Delete
    2. Mina ju võtsin suurema osa kaalust maha söömisega, aga nüüd ikka trenni vaja ka teha, et mingi vorm ka saada. Sellesmõttes, oleks kõige parem normilt süüa ja trenni samaaegselt teha. :D Siis võiks/peaks tulemused kõige kiiremini ja kõige paremad tulema.

      Aga sa väga tubli! Su trennikoormus on ikka mega! Mäletan, et alguses ei saanud ma üldse aru, kuidas on võimalik nii vara ärgata ja trenni minna.. no nüüd teen ise sama. :D Trenni osas oled mulle eeskujuks! :)

      Pai!

      Delete
    3. Eks ta muidugi nii õigem oleKS, aga ma elan vaid korra ja ei hakka end hullupööra piitsutama. Sellest pole ka mingit kasu, et mingi aja suhkrut ei söö ja kui murdun, söön kõik kuhjaga tagasi (tunnen ennast :D), seega söön koguaeg natuke ja asi jonksus :D

      Mis puudutab trenni, siis kehtib vana hea reegel: algul ei saa vedama.. :D Teadagi, eks kõige raskem osa trenniminekust on voodist välja tulek :D

      Delete