Friday, January 9, 2015

ma olen kuute-klubis! + kloun Viru myfitis

Eiei, ma ei ole alla andnud. See nädal kirjas kaks spinni, meeletud "õppimised", spinn+pump ja ehk nädalavahetusel jõuab veel miskit. Kes teeb, see jõuab, onju!?
Õppimine on sellepärast jutumärkides, et ma ei oska õppida, ma oskan kavaldada. Ma ei loe ometi 600-leheküljelisi raamatuid läbi kui mul on sealt vaid mõnda asja vaja. Ka ei viitsi paarisajalehelist lugeda. Otsin parem märksõna järgi, sirvin, majandan, leian, kirjutan eksamisse. Õppimise juures peab tänapäeval tark olema, sest muidu neid asju ei jõuakski teha, mis funni pakuvad!

Selle asemel, et viimase hetkeni õiguse aluseid tuupida, käisin mina parem vahetult enne eksamit trennis. Pea kohe selgem ja viimase hetke õppimised on niikuinii mõttetud. Igaljuhul higi voolas spinnis nii suhu kui silma, kaenlaaukudest alla nirisemisest rääkimata ja pumpi osas tundsin, et keha on ikka väsinud. Homme peaks vist puhkama.

Neljapäeval nägin Virus üht klouni. Noh teate küll neid pleikareid, kel maika kaenlaaugud puusani ja särk ise üldse megaminialistlik. Peaaegu nagu alumisel pildil, ainult et veeel avaram ja veelgi suuremad käeaugud. Keha muidugi päevitunud ja õlitatud ilmselt ka. Soeng, geel, kõik jutud. Ja no ma ei tea, kas ta tegi rohkem trenni või imetles end peeglist. Sick. (Mul oli pimedast spinnisaalist, kuhu enne trenni algust jõudsin, kena vaadelda ja mõelda, et ta oleks võinud siis kohe ju ilma särgita tulla.)


 

Aa, seda ka veel, et täna nägin üle mitmemitme aasta kaalul ees KUUTE. Jep, nägin seda maagilist 69,9kg. Ei saaks õnnelikum ollagi! :) :) :) :) :)

2 comments:

  1. Hahaha, kujutan ette kui naljakas see tüüp võis olla :D

    Aga 69,9 kg! Suurepärane ju!! Tere tulemast 6 klubisse. Jätka samas vaimus :)

    ReplyDelete
  2. Halleluuja! Tubli tüdruk ja tere tulemast 6-klubisse. Ära meid siis enam maha jäta ka, eks. ;)

    ReplyDelete