Wednesday, January 28, 2015

kleidiga jõusaalis, miks mitte?

Hommikuti on iga minut arvel, eriti kui trennis käin, mistõttu ma fototõestust ei saanud sebida, aga üks tsikk oli täna hommikul kleidiga jõusaalis. Mitte sellise tenniseliku seeliku või kleidiga vaid tavalise suvekleidiga, mille all olid retuusid. Ma annaks andeks kui tegemist oleks 50+ tädikesega, kes niigi tubli, et end trenni vedas, aga see oli noor neiu. Ma ei tea, imelik veits.

Kaaddeem, et ta tuli saali siis kui mina lõpetama hakkasin, mistõttu ma ei näinudki, mida ta peale crosstraineri otsas hõõrumise veel ette võttis.

Ma ei tea, minge Newyorkerisse ja ostke sealt paarieurosid allahinnatud maikasid, alla sebige korralik toestav spordirinnahoidja mõnest spordipoe Outletist või näiteks H&M-ist, mingid püksid leiad ju ka kasvõi Marati poest, kui raske see saab olla? Ma ei eeldagi, et kõik firmariietes higistamas käima peaks (ma ise ka ei käi), aga nooo ma olen näinud nii teksadega, kleidiga kui ka bikiinide-mõõtu maikadega tsikke Virus treenimas. Ma ei tea. Kummaline.

Praeguseks hetkeks sel nädalal kolm treeningut kirjas, homme lisandub veel üks kuni mitu.. sest nädalavahetusel sõidame Saaremaale, seal kahjuks treenimisvõimalus puudub. Et siis... küllmaolentubli :D


6 comments:

  1. :D

    Naljakas! Ma pole veel näinud ei kleite, teksasid ega midagi muud põnevat. Selline igav spordiklubi on meil.

    Eile ringles feissaris Nihilisti tekst beibedest, kes spordisaalis ainult selfiesid käivad tegemas. Ma ei saanud tegelikult hästi aru, miks see kellegi tagumikku torkima peaks, kas üks mutt teeb jõusaalis kõvat trenni või klõpsib pilte. Pole ju teise inimese asi. Äkki ma jalutangi lihtsalt ringi, so what? Selle kleidi ja muude veidrate rüüdega on minu meelest ka nii, et pangu või ballikleit, mind see tegelikult ei häiri. Teised inimesed ei käi mulle spordiklubis silmailu pakkumas, ma ise käin seal ikka täiesti teistel põhjustel ja nemad ka. Kuivõrd mugav võib olla kleidi või teksadega trenni teha, on muidugi teine asi, aga jällegi tolle isiku enda isiklik probleem. Ja noh, äkki haaras kogemata kapist vale ürbi kaasa? :P Klubis avastas, et ups...ja mõtles siis, et ah, kelle asi, trenni küll sellepärast tegemata jäta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, nägin isegi seda Nihilisti, ei tekitanud emotsioone, niivõrd tavaline. Kuigi pildistamas ja pikutamas võiks ju mujal käia, eriti kui teised ootavad, et sama trenažööriga treenida mille peal nemad nalja teevad.. isekas käitumine mu meelest.

      Kui vale ürbi haaras, oleks võinud ainult retukatega saali tulla. Minu sõbralik soovitus või nii :D Tal oli veel pikkade varrukatega dressipluus kleidi peal, selle all ilmselt mingi pluus või asi veel. Tõeline kubujuss ja no jäi silma. Suvalised maikad-püksid-kombod mulle silma ei jää.

      Delete
  2. Mina olen ka näinud kleidiga naisterahvast jõuksis. Tal oli selline hästi liibuv ja alt pitsiga punane suvekleit. Hästi lühike, all ka retuusid. Tegi trenni crosstraineril, pm aegluubis.
    Aga ma olen näinud viimasel ajal pidevalt ühte meesterahvast jõusaalis, kes käib pidžaamapükstes!! No võib-olla need tegelt pole pidžaamakad, aga näevad välja küll. Sellised ülevalt kummiga, siidised ja hästi laiad. Sinist värvi ja peal on mingid valged pardipojad vms. :D Käib alati ringi jõusaalis pea püsti ja on enda arust hulll tegija. Kuigi tema on seda tüüpi jõutõstja, kes käib jõusaalis sotsialiseerumas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, see minu kleiditaja liikus ka aegluubis :D

      No ma ka ei tea, meestel vist suva, mida nad kannavad. Meil Virus ka üks ruuduliste vanaisalike alukatega onu treenib, lilleline särk, ruudulised püksid.. no põhiline, et endal mugav on, vä!? :D

      Delete
    2. Ei no muidugi, ma arvan et sellel kleidiga naisterahval on ka jube mugav olla. :D Muidu ta vist ei käiks nii?

      Delete
  3. Ükspäev MYF roccas oli üks tädi kombineega ujulas. Kuna külje peal oli tripid moodi asjad siis mõtlesin küll, et vales kohas :)

    ReplyDelete