Wednesday, January 21, 2015

esimest korda Synrgy360-s

Spinnis oli esmaspäeval nii raske, et kella 20 ajal koju jõudes kukkusin voodisse ja magasin hommikuni. Sama juhtus teisipäeval, selle vahega, et siis ma trennis ei käinud, aga megaväss oli ja nii ma sain pärast tööd veidi oma lemmikpüreesuppi keeta ja süüa ning uinusin samuti kella 20 ajal.

Kolmapäeva hommikul oli äratus sätitud kella 5:45-ks kuid ma ärkasin enne kella üles :D Laupäevased sada kätekõverdust + muud asjad andsid tunda veel ka teisipäeval, mistõttu kolmapäeva hommikul samamoodi saali hullu panema minnes selgus, et jõudu jääb väheks. Suutsin teha kokku vaid 65 kätekõverdust, see-eest teisi asju rohkem. Hommikuti on hakanud päris palju rahvast trennis käima, meid oli koguni 10 ringis.

Sama päeva õhtul tegin 30 minutit kiirkõndi ja otsa veel Synrgy360 ringtreeningu. Viimases oli muidugi ekstra kätepäev ning alustasin.. paramaparaaaa: kätekõverdustega :D Seekordne trenn oli sellepärast eriline, et kui muidu tehakse ringtreeningut aja peale - mingi kindla aja jooksul teed nii palju vastavas jaamas asju kui selle ajaga jõuad, aga meie tegime igas jaamas harjutusi 15 korda olenemata ajast. Olgu selleks siis väljaasted, kätekõverdused, köiega piitsutamine, triitsepsi treenimine trenazööril, TRX-i tsoonis "tagurpidi kätekõverdused", topispalli loopimine või press&clean.

Trenn oli ülivahva ja kavatsen kindlasti veel minna. Tegime ringtreeningut neljakesi, kõik rõõmsameelsed naljamõistvad naised. Õhkkond oli mõnus ja treener karm, ei lasknud üldse viilida! Ühtlasi sain temalt ka komplimendi kui ta ütles, et esimest korda ma võin siin konkreetses trennis ju olla, aga kindlasti olen ma varem sportimisega tegelenud, sest tehnika olevat iga harjutuse juures niii hea ja jõudu on mul ka. See oli muusika minu kõrvadele, mis motivatsiooni veelgi tõstab! =)


Koju ei pidanudki roomates minema, sest jalgadele peale kükkide ja väljaastete midagi ei teinudki, aga käes küll midagi hoida ei saanud, läbi, mis läbi. 

Seesuuret:




5 comments:

  1. Eriline kiitus on ikka asjatundjate poolt ja veel eriti tehnika osas. On aeg, tüdrukud, on aeg- puhata ja edasi panna. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, täiega tegi see kiitus rõõmu! :D

      Go-go-go!

      Delete
  2. Minul on ka nüüd esimene trenninädal seljataga :p SPinningut ma ise ei tee, sest viimati oleks ära minestanud. Hetkel ma panen rõhku muudele trennidele. Kui juba kaal on langenud ja võhma on ka, siis võib spinningut uuesti proovida aga sa oled mulle eeskujuks! Keep going! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii tore kuulda, et kellelegi eeskujuks olla saan :)

      Sa oled hässsti tubli ja ma hoian Sulle pöialt, et Sa hullu panema ei hakkaks vaid saaksid selle treenimise harjumuse kätte ja, et neid nädalaid-kuid-aastaid veel lisanduks, et see saaks elustiliks, nii on palju kvaliteetsem elu! Hurraaa meile kõigile!

      Delete
    2. Jaaa :) Ma loodan sama. :) Võid mind fb lisada, et vajadusel motiveerida vms:p :) Ja ma hoian sulle ka pöialt ! :)

      Delete