Friday, December 12, 2014

ma olen tagasi!

Kui alljärgnev pilt mulle Myfiti keskkonda sisselogides vastu vaatas, sain aru, et midagi tuleb ette võtta. .

Hästi-hästi raske oli end trenni vedada. Jälle oli peal see tahaks-koguaeg-magada-tunne või siis lihtsalt koolitööde ja päristöö kõrvalt lebotada. Sõpradega kinos käia või kohvikus istuda. "Mitte", et ma ei oleks igapäevaselt kell 5:45 äratuskella tirisema pannud ja siis mõelnud, et persse, ma ei viitsi ja edasi maganud. "Mitte" et ma poleks igapäevaselt tööle trennikotti kaasa võtnud lootuses, et pärast tööd otse trenni lähen.. ei lähe, sest ootan, et keegi mind õue kutsuks vms, et leida vabandus, miks mitte trenni minna.

Minu pikaaegne sõbranna S. lohutas, et pole hullu, uuel aastal või uuel nädalal saan tagasi ree peale. Hindan sellist toestust väga kuid tutkit, läksin juba järgmisel päeval temaga Viktori spinni ja imedeläbi ei olnudki sellist tunnet, et ei jõua ja nagu oleks esimest korda treeningsaali tulnud. Ka sellest järgmisel ja päeval sain aega eksamite kõrvalt oma lihaseid kenasti treenida ja õhtul külapeal olles Euroopa mängus ainsana särada, sest teadsin vastust küsimusele, mis lihas on gluteus maximus. Jehhuuu kui tark ma olen! :D

Kaal oli selle 12 päevaga tõusnud vaid 500 grammi võrra - 71,2 kg, kuigi kinos ja mujal sai ikka kenasti võisaiu (okei, kinos on sel tegelikult peenem nimetus) ja kummikomme söödud.

See pärast-trenni-tunne on ülim ja see tirib ikka trenni tagasi. Praegu seda kirjutades ma ei saa isegi aru, kuidas ja miks nii suur paus treeningutesse sisse tuli, aga loodan, et olen tagasi ree peal.

Aitäh kõigile, kes on arvamust avaldanud, et viimasel ajal nii vaikne olnud olen.. ja need külastajad, kes te siit igapäevaselt midagi leida soovite, aitäh, aitäh, see motiveerib! :)

Järgmiste treeninguteni! ;)

No comments:

Post a Comment